Si Comel Bermain :)

Sunday 11 September 2011

Aidilfitri yang hambar...




Salam Aidilfitri & maaf zahir batin .....aidilfitri dtg lagi.. setahun sekali jer..hehe..hmmmm.... blik kg memang lah seronok buat si perantauan  macam aku nie dapat balik ke kampung.. walaupun xsempat aku nak “ berbloging” nie,disebabkan laptop aku yg baru saje diformat balik... huhuhu.. bosan cuti raye ku,kerana xdapat bergambar sakan semasa hari raya ari tu,n then laptop pulak xada aku nk online.. lagi lah aku bosan sebab hanya  mampu mengadap tv jer...walau ape pun,aku xberapa nk seronok raya tahun nie.. atas sebab tertentu aku malas nk  “mention” sesiapa kat blog aku nie  demi untuk menjaga air muka dan maruah seseorang yg aku syg... hanya tuhan jer yg tahu ape yg berlaku pada 3 syawal baru2 nie yg jatuh pada tarikh 1 september..  aku sgt benci tarikh 01/09/2011... mgkin pada insan lain,raya ke-3 adalah peluang untuk berseronok menyambut hari raya lagi.. tapi bagi aku,setiap kali syawal menjelma,dah xada makna lagi buat aku..untuk kali ini dan selamanya.. Oh tuhan,aku berharap insan itu tahu menghargai pengorbanan seorang suami terhadap isterinya...aku tahu aku xblh masuk campur hal org tua,tp manekah kesudahannya kalau ada persengketaan di dalam hati...membenci kami yg entah kemana penghujungnya... sedarlah wahai insan,kami xpernah buat ape2 salah..jika tuhan tu maha mengerti,tunjukkanlah  kebenaran itu suatu hari nanti agar insan itu tahu,dia telah menyakiti hati2 kami yg xberdosa..aku berharap insan itu tidak lagi kejam menganiaya emosi kami yg bersabar dgn sikapnya selama 16tahun  ini.. sedarlah insan,umur kita xpanjang..entah esok atau lusa,kite akn mengadap illahi.. ....masa itulah  jasad dan roh  kita dah terpisah.. menyesal pun dah xberguna...sedarlah wahai insan... aku wanita juga,aku juga tahu menghormati semua orang tua,,tapi aku xkan sekali2 menghormati diri mu lagi.. aku akan menjaga hati2 insan lain yg lebih bermkna buat diriku...... selamat tinggal insan..

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers