Si Comel Bermain :)

Sunday 11 September 2011

Naluri si gadis yg bergelar kaum hawa (episod 2) ..



okeyh.... salam smua.. n kpd juga pengunjung dan tetamu aku yg ak xsangka2 gatal tgn jugak nak tgk blog aku nie... nape??? nk tgok aku kutuk2 ko ker.... hmm.. aku nie xde gatal tgn ... n nk pinjam ayat yer.."NAK CANANG MENDE YG BUKAN2 DALAM BLOG AKU NI..!!"...... hahahaha... aku masih boleh suka lagi sebab aku sebenarnya sakit ati... tapi jenis aku ni memang xreti lah nk mengutuk2 orang, sebab mak ayah aku ajar aku dari kecik lagi... n tahu menghormati orang lain... kte memang xsebulu kot,sbb aku pun xkenal ko  tu.... tapi aku xnk mention orang tu sape demi nk menjaga maruah die,n kalo die terbace,terkena sebijik kat batang hidung..padan lah muka... dan aku nie bukan bodoh... ko cakap aku yg bukan2 macam lah ko kenal sgt perangai aku... okeyh fine.!!! kalau aku ni dah block ko punya facebook tu,kenapa nk marah2... aku xfaham lah ko ni,tbe2 naik angin... aku block ko dlm fb,ade ke aku kutuk ko belakang2 sebelum nie??? ade ke aku ganggu hidup ko??? ade ke aku cakap ko nie perempuan yg mcm2,,,, ko fikirlah sendiri.... ni ayat ko yer aku copy paste blik ..
".xdenye aku nk hadap BF kesayangan kau tuh sampai pegi bercuti kat pulau pun nak sibuk canang. .hahaha. .wei~aku lagi dulu kenal bf kau tuh. .cube kau pikir nape aku sanggup tinggal dye. .padahal dye sangat2 baik kan??lama2 nanti kau pasti tahu. .kau pegi pulau tuh duk serumah kan ngan dye. .dye xtunjuk ker diri dye yang sebanar"..  weii pompuan,ko nmpak ke aku nie duk serumah dgn die??!! ko ad bukti ke??.. aku ni kalo ko nk maki hamun yg lain aku xkisah,tapi ko ni mulut dah melampau sgt... yg ko tuh bercuti kat pulau jgk,tapi de aku kesah der.. ko jeles dgn aku ke ape???,,,, ataupun ko mmg nk cari pasal dgn ak.. ni jgk aku copy paste lgi ayat ko tu ". .APE DE HAL BABE??tuh pon nak cakap aku terhegeh2??aku just msj dye skali jep. .mase aku wish anniversary kau ngan dye. .aku doakan kau bahgia ngan dye sebab aku dah MUAK dengan ko!!fuki aku xgatal lagi nak amik hak orang walaupun aku xrasa dye hak kau lagi. ker korang dah bertunang??eh lupe. .dah kawen kot. .ops!maaf r mulut aku macam haram. .tapi aku dah xtahan. .aku dah lame pendam".. mmg macam haram pun mulut pompuan mcam ko tu... okey,aku nk tnya lah ko ni yer...aku xtakut lah dgn ayat2 ko ni nk kate2 kat aku,sbb ape sbb aku xbuat smua tu,,, TUHAN TU MAHA ADIL... kalau aku nie btol2 jahat,spnjg fb ko tu ad dgn aku,ade ke aku nie maki ko.. ade ke aku ni duk gedik2 canang ko yg bukan2 dlm fb aku..heiii pompuan,aku xpernah buat semua tu kan.. tapi ko tu yg gedik2 kacau hdup aku... kalo ko nk mrah nik n nak sakitkan ati aku dgn komen2 ko dlm fb nik tu,aku xheran lah... lagipun sape yg kacau sape,ko tu sedarlah sket...... ko pulak nk cakap aku ni kaco ko macam ko tulis dlm blog ko tuh buat aku.. meh aku copy paste balik ayat ko lagi tu ." duapuloh jari aku susun elok siap letak simen nak mintak maap kat ko nih sebab aku dah luahkan separuh yang terbuku terpendam kat ati nih selama 5tahun. . mintak maaf banyak2. . dan lepas nih tolong lar jangan kacau aku or cari pasal ngan aku. .".. masalahnya spe yg kaco sape... xluak pun aku nk kacau hdup ko tu!!!!bukan aku dapat emas seketul pun yg boleh buat aku kaya...... n stu lagi ayt last aku copy dari blog ko sendiri nih pompuan!! ko tgk sini ape ayat ko kat aku.."tuh je nasihat aku. .tapi kau kan budak baik. .mesti kau dapat ubah dye. . dan satu lagi aku mintak. . kau suruh hubby kau tuh pulangkan barang2 yang dye nak bagi kt aku tuh. .tuh semua hak aku.. .bukan buruk siku tapi barang2 tuh memang hak aku yang dye simpan sejak 3tahun lepas. .tengok??betapa suci murni cinta dye kat aku sampai sanggup dye tunggu selama tuh untuk pulangkan kat aku. . oke cukup!".... WTF utk ko blik lar wei.... setakat adiah ank ptung,surat n kapal ko bg kat ex ko tu,nanti die pulangkan lah,,,itu pun ko nk ungkit..cerita ko nie byk ko tokoh tambah laa.. n smua ni jadi mkin melarat2 sebab ko tu perasan bagus jer..aku pun bercinta jgk dulu,n ex aku pun pernah aku bg mcm2 adiah,n kalo aku nk cakap die pun selalu cakap die syg aku,mgkin mcm nik cakap kat ko..tapi xade aku nk cakap dgn ex die skrg nie,sbb aku dgn die.. kalau die syg aku lntak die lah... dan kalo ko xmengapi apikan aku dalm blog ko yg xseberapa tuh utk aku,aku xheran lah...kalo ko rase die mmg kacau ko dgn pkwe ko tu,aku tahu laa.. die kol ko kan?? tapi xdpt..die kol pulak pkwe ko tuh nk cakap dgn ko.. tapi pasal ape??ko nk tahu sgt kan.. ko cari pasal dgn aku dlm fb,padahal aku xcare pasal ko pun..dan kes tuh,aku marah nik.. n nik xtahan die kol ko.... bleh pulak ko nie perasan nik nk ggu hbgn ko lagi ye.. ko canang lah ayt byk2 lagi... biar aku bace...  .... kalu pasal nik tu,aku nie bukanlah kaki conquer nik... aku ni bkn bodoh laa nk conquer nik.. mgkin sebab aku nie jenis xconquer lah belakang aku aku xtahu die buat ape... ko senang jer nk marah2 aku,nk kutuk2 aku..sebab aku pun perempuan kan??.... ko fikirlah kalo nik buat ko macam tu sebab ape dulu?? ko sendiri tahu kan,ko jugak yg buat hal yg ko curang dgn die......  aku bukan nk sebelahkan nik,tapi ko tu nk kate kat org fkir dulu.,.. n ko jugak perlu tahu....kalau aku nie jahat n nk gaduh semata-mata kerana sorang laki tu yg juga pakwe aku skrg ni n jugak balak ko dulu..aku xde masa lah...xbercinta pun aku xkisah lah.....kalo nik tu buat jahat blkg aku,aku sumpah aku xmalu dgn kata2 aku ari nie... kalo mgkin slame ni aku nie xtahu,ape die buat blkg aku... aku pun bkn lah mcm pompuan lain,biler bercinta smua nk dgr kate pakwe jer....aku xbuta cinta lagi lah..... aku nk ingatkan ko,perempuan pertama aku pernah maki adalah ko...seumur hdup aku ni,aku xdelah baik sgt,tapi aku tahu menilai mane yg baik n ,mane yg buruk.... tolong jaga mulut ko.... kalo ko nk marah nik,jgn kaitkan aku dgn kisah cinta lampau ko yg dulu2 tu.......aku pun xheran die nk bercinta byk mane... kalu aku putus dgn die pn lpas ni,xde aku nak kaitkan dgn sape2 dan termasuk ko.... ko boleh berfikiran profesional lah,ko pun bkn belajar stkat SPM jer,sampai diploma kan... xkan orang berpendidikan xboleh sabar.... kalu aku block ko dari fb aku buat ko marah sgt2,maafkan aku.. aku xde niat nk buat ko marah,n aku xde pn nk bg warning ape2.... kalo ape2 hal pun,aku marah nik.. aku xpernah marah ko... kalo ko xpercaya ko tnye lah die,selame ni macam mane aku dgn die!!...slameni mulut aku dah berbuih duk marah die,pasal ape pasal ni lah.. kalo ko tu xpercaya ko tnye sendiri dgn die!!! atau kiter bersemuka senang....  kalo die cerita pasal ko dpn aku pun,xde aku nk naik hantu nyer,, aku dgr jer,sbb TUHAN tu nk tgk kesabaran aku nie macam mana... ko fikirlah!! kalu aku nk buat jahat,dah lame aku buat jahat dgn ko..tapi aku diam jer kan,sbb ape?? sebab aku nie jenis xreti nk cari pasal.. lain lah kalo org cari pasal dgn aku... SO!!!??..... ko fikirlah... ko kan dh ada pkwe.. aku xpernah pun nk mendoakan yg buruk2 pasal ko.. cuma ko fikirlah,kenapa tUHAN ni nk TEMUKAN kiter..... sebab die nk uji kesabaran kiter......!!!!!!!!!!!!! kalo.. pasal sorang lelaki ko nk marah aku,xgune lah... ko maki lah die,jgn nk maki aku,aku nie just awek die jer,bukannya bini die...n satu lg aku nk ko tahu,aku block ko punya fb tu sbb ape ko mesti nk tahu kn,, sbb ko mmg nk tahu sgt pasal perkembangan kami..so WTF tuk ko ar..kalo ko xnk amk peduli n xnk ggu aku lagi,nape perlu ko nk marah2 n angin x tentu pasal dgn aku.. mmg btullah tindakan aku kan block ko trus dari fb aku...aku nie xada mase lah nk layan ko punyer angin gilar tu..kalo si nik tu mmg buat hal,tu biar kat die lah, n xde kene mengene dgn aku..n ko xperlu tokok tambah cerita,,padahal mende ni kecik jer.. ko pun bleh fkir lah ape yg cerita btul ape crita yg ko tokoh tambahnyer..aku tahu semualah... dan perangai sebenar ko tu mcm mane??!!..cume aku nie mls nk ckp byk2..ckp byk2 pun xguna,kalo dah tahu diam dah lah,xpyh jd macam org gilar n nk tunjuk mcm ko pompuan 100% baik n hati suci murni...pakwe ko tu tahu ke kisah ko dlu2 tuh??.. tolonglah faham sket........dan aku mintak maaf kalo aku menyakitkan ati ko bler ko bace ni..spe yg buat aku marah lagi n aku belajar ckp mcm nie dgn ko lah,,, aku nie xde nk simen 10jari aku tuh kalo setakat nk tulis jer dlm blog tuh,cume aku menjadi jahat sbb ko... aku pun xrespect ko la der... ayat ko maki hamun kat aku tu,mmg kejam... .. ko fikirlah..aku ni langsung mls nk amik tahu pasal ko,n ko pulak jgn terhegeh2 nk tahu hdp aku lagi.... k lah,penat aku cakp mende2 ni,peninglah.. aku xreti nk ayat power mcm ko tuh,..... k lah.. sayonara......


❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers