Si Comel Bermain :)

Tuesday 27 September 2011

S i b u k


Salam,Hai,hello..or hello2 ..Start minggu ni aku terlalu sibuk,n lpas balik dari travelling 3ari 2malam tu,aku tersangat lah sibuk disebabkan minggu ke-7 dah.. n minggu ke-14 adalah time tersangat lah genting nk hantar assignment,project work,n nak presentation larr pulak... . so,mggu ke-15 pulak dah start exam... xsabar aku nk masuk semester baru pulak.. Boleh bayang bertamabah sibuknya aku<<BUSY>>..huh...boleh xtdur malam pulak lah aku duk mengadap laptop n kerja yg berlambak2 tu... feel<<sabar jelaa>> hehehe...whatever pun,tangan nie gatal jugak nak post dalam blog ni.. bukan ape,at least boleh hilangkan stress nk luah kat cini...wakakaka<<macam2 hal der>>...ape2 pon,yg aku post nie xada cerita pun..sebab jari aku nie penat pulak nk karang ,walaupun dalam kepala otak nie byk jer idea nk post..hehehe..ok laa.. chaw dulu laa.. mata sudah berat maa mau tido.. so,nk tido  sudaa.. nite . . ( “ ,)!

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers