Si Comel Bermain :)

Monday 15 August 2011

warden aspuri takut kalah lawan main carrom dgn budak 12tahun.


Hello,assalamualaikum... n naa wonne karderitirel..haha dalam bahasa india lah pulak..mksudnya saya syg awak selalu.. to all guys yg bace blog nie.. ok2,time ni,saat ni,and detik ini.. aku nk menceritakan kisah tentang seorang warden perempuan nie,umurnya pn aku xingat mungkin 23thun ke atas macam tu lah..lupe plak,tapi aku congak2 jelah umur die yg penting mase tu die single lagi...namanya cikgu Sabariah binti Hasyim... unikkan nama die,macam dalam cerita p.ramlee tu..hehehehe..ohh sabariah,,kekekeke... sori cikgu,haha,buat lawak pulak aku nie.. xpe2,xmelawak xsyok jugak nak mendengar cerita aku nie.. hehehehe...okeyh3,start nk ber”story” plak nie.. cerita ni dah lame berlaku sekitar tahun 2002,time tu umur aku baru jer 12tahun..kekeke..masih budak2 nk masuk usia remaja lah..huhu.. ok,cikgu sabariah ni perwatakannya baik,muke manis(suke tersenyum),body pn cun,peramah,xgarang tapi tegas,mudah mesra dgn budak2 n suke bg hadiah bler besday students die yg tinggal di asrama...hahaha.. time tu,aku n kawan2 aku beruntung sgt dapt hadiah warden bagi,bukan senang tau nk dapat warden sporting giler2 macam nie...cikgu nie die suka buat surprise,so die bg hadiah ikut bulan,n sape lahir contoh bulan ogos,die bagi smua adiah sma,pembalut same,kecuali warna hadiah jer lain,contohnya ckgu nie bagi mug,so smua yg lahir bulan tu dpt samalah kecuali warna mug jer lain2...hikhikhikhik... ape2 pn kitorang nie terima jer,cz hadiah special kan..warden lelaki pn xsporting macam tu,sebab tu lah bdk lelaki aspura jelous dgn aspuri..hehehe...cikgu sabariah ni,die nk bg hadiah die xbg kat tangan masing2 tau,masa kitorang solat berjemaah ramai2,time tulah ckgu nie ambil kesempatan mase tu letak hadiah masing2 kat atas katil budak2..hahaha..so,bler budak2 nie dh siap solat,ad lah yg terkejut,excited n menjerit-jerit gembira..hehehe...so,masing2 xakan jelous sbb yg lain smua dapat ikut hari lahir masing2... aku masih ingat lagi time tu aku dpt  frame gmbar,cantik sangat warna purple..n sampai sekarg aku ni minat warna purple(ungu)..hehe..tenqiu byk2 sgt kat cikgu,n sampai sekarang aku masih simpan frame tu..ok,tu pasal hadiah..satu lagi hobi cikgu nie waktu ptg2 n hujung mggu ialah main carrom dgn bdak2 asrama..hehe..selalu player main carom 4orang,so yg selalu ckgu pilih aku,n 2orang budak terrer main carom yg lain..hahaha... ckgu nie,biler dah main carom die nk pilih yg pandai2 n tahu main carrom jer.. haha..aku kire beruntunglaa,,,sebenarnya aku malas nk main ptg tu,tapi cikgu nk lawan juga dgn yg terrer2 main nie..so,aku main lah nmpak macam competition sebab ckgu tu cakap,kalo menang lawan dengan die,ckgu tu nk belanja makan besar..hahaha...seronok jer dgr,so ape lagi aku pn join jela..hehehe... aku pn main2 lah.. sebenarnya, aku dah dapat title  “RATU CARROM” dalam aspuri sbb aku selalu menang main carrom dgn kwn2..hehehe... tapi ckgu sabariah xpuas hati,so aku kene join jgk main..hehe,demi nk ambil hati cikgu yg aku sayang,aku pn main lah..dahsyat punyer dahsyat  aku,xtahu lah dah masuk round ke berapa aku main carrom dgn ckgu saba tu,sampai member aku yg 2orang tadi dah kalah ,so tinggal aku n cikgu jer masih lawan main carrom..dari start main purata aku menang 2 byk,tapi ckgu xnk lepaskan aku pergi mkn petang,nk lawan sampai menang.. aku pun layan jela,yela.. aku stick2 je carrom tu,masuk je lubang.. haha..ckgu pn dah bengang sbb die dh kalah berapa kali dgn aku..hehehe.. nk kate aku nie terrer ,xlah tapi sbb focus main tu yg penting,lagipun aku minat main carrom..jadi bagilah sebanyak mane biji carrom,aku stick kasi sasar masuk lubang ler...last2 dah brapa kali aku jer asyik menang,n then ckgu pn dah penat kot main carrom dgn aku.. akhirnya,die ptus asa n nk mkn ptg lah,mgkin lapar sgt yela brapa jam kami duk main carrom asyik sangat main..haha..last2 die ckap susah lah nak kalahkan aku..hmm,maaf ye ckgu..tapi seronok dapt main carrom dgn ckgu,sbb ckgu pn handal main same dgn aku... so,lpas tu ckgu pn belanja aku mkn besar n tunaikan janji die,, beruntung sgt aku rase time tu,hebat sangat 12tahun dh dapat tewaskan ckgu..haha...walau apa pun,tu lah saat2 indah dgn ckgu tu.. n lepas aku masuk sklh menengah form1,aku dapt tahu ckgu tu dh berpindah mengajar kat Pahang tempat asal die.. n sampai skrg aku lost cntact dgn ckgu tu...sedih sgt2,ape2 pn aku harap ckgu sentiasa bahagia n sihat selalu..aku xpernah lupakan jasa2 ckgu...budak umur 12tahun ni selalu ingat kat cikgu tau,sebab cikgu lah CIKGU yg paling sporting dgn kami semua n suke melayan kerenah2 semua budak2 mcm kami ni...apa2 pn,ckgu lah yg  paling terbaik!!!! . . .hehehe



❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers