Si Comel Bermain :)

Tuesday 20 September 2011

Jawab SOklan nih??...


Hohoho..okeyh.... ari nie aku ke kelas dgn semangat yg berkobar2 lagi... walaupun dalam kelas aku nie,aku berdua jer perempuan..so,aku nie jelah bunga dalam kelas,sebab yang lain semua lelaki,kumbang2 larr..hahaha.. ari nih,kami ada group discussion untuk subjek “ Object Oriented Analysis & Design” iaitu OOAD... so,kelas kami  nih start pukul 3.00 petang sampai 7.00 malam.. tapi disebabkan satu ari 2chapter kami belajar,so lecturer kami yg baik hati nie n sporting bagi balik awal satu jam.. so pukul 6.00 peteng kami semua dah blah la..hehehe..penat weyh,kelas dari pagi2 buta tadi sampai petang...huhuhuhuhu.....ni aku nk cerita laa,masa dalam kelas OOAD nih tadi,kami kene present by group..so,group aku 6orang (4lelaki n 2perempuan)... ni present pasal nak design kereta,jika kami nih seorang engineer  n macam mana nak modified kereta tu mengikut kriteria berdasarkan idea2 kepala kami nih 6orang... hahaha.. xleh blah,budak laki group aku letak name group aku nih “ SPARE TAYRE”. . . . kekeke.. mentang-mentang laa pasal kereta,sampai name group pun letak mcm tu..ni keje dak2 laki lah..hahaha..ok2.. aku sebenarnya bukan nk cerita pasal kami present tadi..sebabnya kami punyer present tadi memang<<<TERBAEKKK WOOK>>!!!...hahahaha...caya lah group B,boleh challenge group A..hahaha wokeyh,stop2.. nih aku nk teka pasal ape aku belajar tadi masa dalam kelas...sesuai dgn tajuk “CREATIVE PROBLEM SOLVING”,ni kami mesti perah idea sakan la wei nak jawab soklan nie...memang laa,lecturer kami cakap ape.. nak tahu x??!!!.. sape2 yg boleh jawab soklan nie,dapat hadiah wei... kekekeke..so,kami nih ape lagi berebut2 lar wei nk jawab soalan tu... ok2,nie soalan yg kami kene jawab tadi...

>>QUESTION<<
n  The nine dots shown are arranged actually spaces rows and column. Comments all nine points with four straight line without lifting the pencil from the paper and without recreating any lines.

ni soalannya... titik2 ni kiter kene sambung sumua titik2 tu,n biar ada 4 line sahaja..xlwh lebih.hehe

                        ni... pikir punya pikir????
                        ... pikir punya pikir????

                        dann... pikir punya pikir????
                        huh!!.. pikir punya pikir lagi nih????
                        NI RUPENYER JAWAPAN DIE...??HUHUHU
h
jadii..ni lah jawapannya...susah sangat nk pikir.. padahal,jawapan senang jer... kekeke.... so,ari nih kami belajar macam mane nak selesaikan masalah mengunakan otak kami yg kreatif nih..wakakakaka.... best lorh beljar ari nie.. ni xdetail sgt laa aku nk cerita,just nk share dgn korang jer..ok!!.. bye2.. .. (TEMA HIJAU) hehehe....

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers