Si Comel Bermain :)

Thursday 22 September 2011

Trajedi malam keliwon


Hai hai hello..n hello hello hai... ok salam n morning..<<MOOD HEPPY>> sebab kelas aku xada ari nih...so cuti laa..n simpan tenaga sebab nk travelling jauh esok... so??!! Ari nie aku nak buat ape ar... okeyh2...xde kerja so,aku nak cari keje lah ni..hahahaha..keje ‘cari pasal’... kah3... xmakne aku nak cari pasal di pagi yg ceria ini... hmm,sebenarnya aku nak korek pasal,tentang cerita SERAMMM!!!!...wachaaa..takut x??...hehehe...mesti takut kan??kan??..eleh,kalau korang nk tgk cerita seram aku cadangkan korang tgk ceritaa hantu siam laa.. versi diorang memang dahsyat,memang seramm,memang boleh buat korang dihantui perasaan seram tahap gaban ar..xcaye korang layan laa cerita-seram versi siam tuh..confirm korang xtido lena malam2 bila ingat balik jalan cerita tuh..hahahah..sebab aku dah alami weyh,mmg aku nie suke layan cerita seram xpun pasal thriller.. comfirm aku xlena tido,sebab dalam kepala otak aku nih,terbayang jer hantu kiri,kanan,atas,bawah,belakang depan  katil aku nih malam2.. korang mesti nak tahu,aku paling xsuke ngan species hantu nih...xtahu laa aku,dalam banyak2 species hantu nie aku paling xsuke skali dgn hantu POCONG...haii,meremang bulu roma aku nih nak karang cerita pasal nie...sebabnya aku dah pernah nampak..tu pasal fobia sket ngan pocong nie..nape pulak aku cerita pasal ni,dah laa malam ni malam jumaat,malam keliwon..dup dap dup dap pulak jantung aku nie,biler ingat balik peristiwa tuh yg berlaku masa aku kat asrama form5 n form6..xterbayang aku nak cerita sebab wallahuallam...aku just nampak untuk beberapa saat,tapi ingatan tu tetap xboleh hilang..aku xnk tgk wei,tapi tahu2 lah kat asrama kan,mende2 macam tu confirm ada.. aku nie jenis xreti nk menjerit..ok,sblm tu lah aku nk cerita,aku nih jenis cepat rase bende2 halus,so kalu aku rasa bende tu ada keliling aku,aku just diam jer..walaupun aku tahu bende halus tu lalu belakang aku..zasssss..!!! sedetik jer,lalu aku rase seram sejuk,pucat lesi muka aku nih.. ok sambung balik cerita masa aku kat asrama,aku just nmpak beberapa saat pocong tu lompat nak masuk dorm aku,xleh aku lupa org cakap kain kafan ea kat badan pocong tu hampir terbuka kat kepala die,sbb tali pocong nk terburai sedikit...(betul,nie bukan cerita rekaan).. n aku just nmpak sipi2 jer waktu tu sebab nk cakap,jarak aku dgn pocong tuh xjauh sgt..n kalau pocong tu toleh kat aku,mmg aku masuk iCU kot,takut weyh..korang bygkan,dalam dorm aku 70rang nih,hanya aku berdua jer dgn mber aku selalu nmpak,yg lain just kene kacau2 biasa jer..ahh,perasaan tu mmg xleh aku ingat laa..beristigfar jer aku dgn mber2 aku time tuh,yela waktu tu malam jumaat n pkul 1.45pagi ,n pntu  dorm kami jarang ttp awal2,sbb kami suka lpak sampai larut mlam..so,pukul 3 4pagi tuh,mainan jer pada kami.. watu nmpak tuh,mber aku suruh aku ni kunci pintu dorm,aku mmg tangan terketar2 sbb takut beb,sampai knci pintu aku jatuh kat lantai sbb terlepas dari tgn aku..mane xgopoh time tuh,dah laa aku nmpak,aku pulak kene tutp pintu..mmg xleh laa..last2,dlm keadaan kelam kabut tu,mber aku yg sorang nih,die macam kental lah dari kami cepat2 tutup pintu dorm n kami berkumpul 7orang atas katil..perasaan time tu mmg takut gler...huh!!.. n kami tertido berimpit-impit malam tu sbb takut punya pasal.. yela,asrama kami 4tingkat,n kat tinggkat 3 dorm kami jer ada..sbb dorm tingkat 4kosong xde orang,n yg penuh hanya tingkat 1 &2.. so dorm kami memang tunggal kat tingkat 3 tuh..seram gilar.. dan satu lagi aku pernah tgk cerita indon nih,tajuk”tali pocong perawan”... adehhyy..confirm aku fobia tgk cerita ni..dh byk kali aku tgk,tapi ade satu2 part tuh aku xleh layan ar,pergghh..dasyat.. semua cerita pasal pocong aku mmg fobia,aku xtahu nape.. kalau hantu spesie lain xpelah.. boleh jgk layan.. hehehehe..p/s;cerita ini bukan rekaan semata-mata,tapi berdasarkan pengalaman hidup aku.. J

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers