Si Comel Bermain :)

Sunday 11 September 2011

Naluri si gadis yg bergelar kaum hawa (episod 1) ..



Sukarnya hendak berceloteh tentang naluri dan perasaan  kaum sendiri..apatah lagi aku yg tinggal di ibu kota Kuala lumpur,sentiasa berdepan dengan pelbagai jenis ragam dan perangai kaum2 dan si gadis2 nie walhal di kolej ataupun mana2 saja.. aku pun si gadis,tapi sepanjang aku tinggal di kL ni lah,byk perangai perempuan aku kenal...nk aku terangkan perangai macam mana.. hah.. contohnya yg aku jumpa setakat ni,perempuan gedik2,perempuan buat2 alim,perempuan kaki kikis,perempuan “player”,perempuan mulut lancang,perempuan xkenang budi... hmm..mcm2lah... kalau ckp pasal perempuan gedik2 ni,kdg2 aku xsuka..sbb diorang just bergedik sebab nk dptkan perhatian org lain..mksudnya,permpuan nie  “xhot” pn,tapi gedik2 nk  tunjuk die hebat.. hahaha..tapi aku kdg2 respect jgk diorang ni,yelaa berani nk dedahkan identiti diorang yg xseberapa tu ...biasanya yg mcm ni lah kene jg diri elok2 ye.. sbb korang bergedix-gedix ni,nk tunjuk kat sape??!!!.. orang2 lain  yg duk tgk ni meluat adalah.. huhuhu..okeyh,n then cakap pasal perempuan buat2 alim nie.... haiii,dh byk sangat aku jmpe derr... berlambak-lambak kat luar tu...time aku duk kL nie lah,kwn2 aku ramai knl.. hmmm,aku ingat smua ok,tp xpn..nk buat2 baik n kononya solat xtinggal 5waktu... ala,kalau si gadis tu benar2 ikhlas nk solat,xperlulah nk tunjuk dpn2 yg die solat ckup,mengaji cukup.. tapi... belakang kwn2,masyallah..berubahlah wahai insan...ni satu lagi,kes permpuan kaki kikis.... bukan duit pakwe die kikis,tapi sampai dgn duit kwn2 die kikis... kwn ker mcm tu?? Susah kiter  tolong... tapi senang buat xkenal kiter jer der... huaa.. berapi jer aku nie...ape2 pn,aku halalkan jela duit aku yg perempuan mcm nie pinjam,nk buat mcm mane... jenis xreti nk byr,tahu pinjam jer.. hmm..ni jenis permpun yg sama jer mcm permpuan xkenang budi... siot jer kan...ape hal pun,lu n gua dah xad apa2 lagi..walaupun kiter  same kaum,tapi aku boleh nilai lagi mane sifat2 dan ciri2 wanita & gadis melayu terakhir... hahahaha....so,jgn menjadi si gadis yg hipokrit owkeyh!! Be yourself . . .

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers