Si Comel Bermain :)

Saturday 17 September 2011

Sepi . . .



salam dan selamat malam . . . mungkin kali ini aku kering idea post something kat blog aku nie walaupun hati aku rindu sangat2 nak menaip byk cerita kat sini... mgkin sebab satu konflik yg hebat dalam hdup aku, aku rasa hilang mood dan nak bersendirian seketika... just untuk berfikir sejenak tentang kehidupan aku,orang sekeliling aku yg aku sayang dan tanggungjawab aku sekarang sebagai seorang pelajar... hmmm.. susah untuk aku taksirkan maksud "sepi" pada tajuk blog aku post malam nie... sepi yang aku maksudkan tu,mungkin akan memberi aku sedikit ruang dan masa untuk aku berfikir dan memperbetulkan apa-apa kesilapan yang entah datang dari mana silapnya.. mungkin sudahnya tiba takdir untuk aku melepaskan die pergi sebagaimana mungkin telah tercatat dalam perjalan hidup aku sebagai seorang insan..hari ini,hati aku sedikit tenang dan aku dapat menjalani hidup dengan lebih baik... kesihatan aku juga bertambah baik dah pulih sepenuhnya dari sebarang penyakit yang menyerang saluran pembuluh darah aku nie,iaitu perasaan amarah..hehehehe.. buat suspens jer..hahahaha... okeyh2.. sambung balik cerita,serius2 ni..hehe.. dan aku juga telahh membuat pilihan yg tepat untuk menjauhkan diri dari segala kekusutan ini...ternyata,rindu di hati nie mungkin akan terubat suatu hari nanti untuk si dia...dan aku juga mengerti,peluang untuk kita bersendirian dapat mengajar kita tabah dan sabar dan menempuh dugaan-dugaan akan datang...sabarlah sayang,aku sentiasa mendoakan yang terbaik dalam perhubungan kita... pemergian aku hanya sementara, dan untuk seketika aku menilai diri aku....lepas ni,dh xada lagi aku ini nk wish selamat malam,bertnya khabar,ber-3G,bergurau senda,  n macam2 lagi.. kepada si dia,jaga diri baik2 ok, dan kalau xsihat cepat2 lah makan ubat.hmmm . . hmm..assalamualaikum . . nih,ada sedikit ucapan laa... main kias2 jer.. huhuhu


             over & over 
             i tried
           and over & over 
            you lied
           and over & over 
             i cried
       and i don't know why . .


❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers