Si Comel Bermain :)

Friday 3 February 2012

Sick

Hari ini aku demam,sakit seluruh tubuh badan aku nih..first2,aku kene batuk2 lepak tu,virus selsema pulak datang!!! 
Haishhh...n lepas tu,kepala aku pulak sakit... dh tu pulak aku xdpt g 
kolej,sbb xlarat sgt nk bgun... cuti sakit pulak aku... hari ini perut aku kosong,teringin lak nk makan bubur daging!!!.. bila dh ade depan mate,
makan xhabis pulak... ape xkene dgn aku pun xtahu... sakit tekak ni der,bengkak kat dlm pulak tuh... ari nie jer aku kurang bercakap,sebb xleh 
ckp byk2 takut makin sakit..sbb tu aku aku luah dlm blog jerk ari nie... mlm ni aku nk g HOSPITAL nk g x-ray check tekak aku ni,yelah 
dh xbaik2 jer nie(hahaha,takut3)dh laa aku xsuka pegi hospital....
huhuhu... mkn ubt pun xelok2 juga... sblm papehal terjadi,aku mesti jumpa encik doktor dulu la.... wakakakaka....Okeyh!!
-harap cepat sembuh seperti sediakala.... AMIN!!!




❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers