Si Comel Bermain :)

Saturday 4 February 2012

Fotogenik

Aku suka kumpul gambar2 fotogenik..dimata aku nampak kesenian dan kehalusan pada pandangan.. kadang2 org xfhm maksud fotogenik tu ape??? Tapi bagi aku cukup lah sekadar aku sendiri jer fhm,sbb tu dlm laptop aku penuh aku download gmbar2 fotogenik ini,sebabnya aku faham ape mesej dan “body languange” yg diorang nk sampaikan.. Kamus Oxford Edisi Ke-10 mengatakan bahawa maksud Fotogenik ialah ‘nampak menarik di dalam gambar’ . Tidak kurang juga ada yang berpendapat Fotogenik bermaksud ‘ biasa di luar , cantik di dalam gambar ’ .kat sini aku kumpulkan beberapa gmbar yg nmpak terlalu ‘’FOTOGENIK”pada aku...







P/s : [ semua gmbar kat atas nie girl2 muka fotogenik xsenyum...wakakaka.... tapi still hot n cun...SBB tu aku suka pic ni,poyo dan bersahaja jer posing.. nice pose!! Keep on.. BUT “SENYUM” tu penting,pemanis muka laa katekan.]

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers