Si Comel Bermain :)

Monday 13 February 2012

Penat balik dari Seminar

Hari ini aku dh pun selesai dgn seminar buat website nih!!! Wakakakakaka...best gilaa.. nih first time aku buat website guna software joomla..(pelik kan name software nih??)..ape2 pun best... sbb yg ngajar tu sporting gila,so aku pun xbosan n xngantuk... haissyy... berbaloi ari nih aku seminar dari awal2 pagi tadi sampai lwt ptg baru habis... so,lps nie boleh laa aku kerja buat website pulak,..sebenarnya aku masuk seminar ni sbb nak certificate jerk!!!(penting tau)..hahaahaa,berbaloi kot,kene byar rm100 skali dgn mkan minum untuk breakfast,lunch n mnum ptg...kalo kat luar,seminar ni bayar rm400 xtermasuk mkn minum tau,,haa... hebat x?? So,aku masuk laa under kolej..murah dan berbaloi beb!!!ko ade?? Ko xde kan??hahah..yela,aku masuk ni pun untuk preparation interview keje 6t untuk mase depan..xsalahkan nk belajar???..sbb tanpa ilmu dan kemahiran tu,ssh nk dpt keje wlpun ade degree ke,master ke atau phd sekalipon,lau xder kemahiran susah gak org nk ambik keje...lagipun,aku nih kalau boleh nk keje dlm bidang yg aku belajar nih!!!baru berbaloi belajar bertahun2..kalau ade rezeki..insyaallah.... keje buat website lah pulak..hahahaha... so,esok cuti..bestnya..nak ape lagi,tido n rehat puas2 la...wakaka..




 hahaha...ni gambar xedit pown... saje letak cini...muke cam ceria jerk,tapi takut nak pergi seminar tu coz belum prepair ape2..hihihihi.... 


ni lak muka aku yg bosan sblm siap2 nk pergi seminar..huh..mmg muka bosan giler nih..tgk!!!!.. s0,ape2 pun conclusion aku.. seminar yg aku join hari tuh,mmg best!!..hehehehe

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers