Si Comel Bermain :)

Tuesday 14 February 2012

Tabir Semalam


Hari2 berlalu pergi.. tapi pedih kat ati aku ni aku pendamkan jer.. kadang2 aku gembira,tapi gembira aku xbermakna aku xde masalah..aku kdg2 pelik..knpa org aku syg sggup luah2kan kate2 mcm tu.. ye,mgkin sbb die tgh serabut dgn masalh family n rutin harian die...selalu kan aku gunakan ayat ni,sbg “penyedap ati” aku.. walhal,ati aku ini sape yg nk tahu kan.. otak aku masih ingat lagi ayat tu... mmg kdg2 dgr,berdesit samapai ke sanubari aku nih..tapi aku diam jer.. aku tgk jer.. sabar jer.. knpa perlu lpaskan aku ke tangan org lain sedangkan die sendiri cari aku,tiap2 hari??? Mulut ckp lain,tapi still aku nie penting pada diri die kan..knpe selalu buat aku rase serba salah..knpa selalu buat aku jadi mcam nie.. aku dh cuba jadi terbaik,tapi kdg2 rase xdihargai...ye.. aku nie mmg kuat cemburu,tapi agak2 laa kalo org lain buat ape aku nk cemburukan.. tolonglah jgn suruh aku cari lelaki lain yg lebih baik dari die,kalo aku ade sekalipun lelaki lain xsama mcm die.. aku xnk.. aku dh malas nk kenal dn berkenalan lagi.. aku lemah dh situasi macam nie... even kalo xde jodoh pun,aku nk single jer.. sampai aku puas dgn hidup aku sblm fikir nk kahwin...tapi tolonglah,jgn dera hati aku... lpas kejadian ari tu,ati aku dah hambar..aku diam seribu bahasa.. tapi,die cari aku kan.. die merayu mintak maaf dgn aku kan... die kelam kabut bile aku nk jauhkan diri dari die kan...aku tawar hati sebenarnya,sbb tu aku bersendirian..biar die fikir kata2 die tu,mendera hati aku yg dh lame sabar nie... aku harap sgt,lpas nie.. jgn lahh ckp mcam tu lagi... kalo hati masih sayang,xperlulah suruh aku bencikan die.. sbb aku dh xkenal erti benci dh... kalo gaduh lagi aku xminat... tolonglah fahami aku... aku pun dh xlame dh kat sini.. mgkin ajal akan sampai yg aku xtahu.. yg pasti,aku harap sgt,kalo ketiadaan aku nanti... die akan mengerti pergorbanan aku.... luahan ini bukanlah sekadar untuk meraih simpati,tapi sekadar keluhan untuk merasai bebanan aku selama ini... < ". >

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers