Si Comel Bermain :)

Thursday 5 January 2012

Take Care

Kita akan menjalani hari-hari seperti biasa lagi.. semestinya aku rindukan saat-saat cuti semester baru2 ini.. Hari ini juga,dh 3 hari aku menetap sementara di rumah member aku,sebab aku tertinggal kunci umah kL ni kat kg.. lupa pulak,entah knapa tiba-tiba aku jadi tak tentu hala,dan lupa segala-galanya..grrr... hari ini aku akan balik ke rumah aku lah,sebab abah aku dh pos kunci umah kat cini..Jadi malam ni aku dapat peluk bantal kesayangan aku lah n tido puas-puas..hehe..dan esok aku akan bakal mendaftar untuk semester baru..dan beberapa hari juga lagi aku bakal menyambut hari lahir aku.. jadi,hari ini juga si dia dah bertolak balik ke johor sebab cuti yg kiter handle sama-sama dh habis.. semoga selamat sampai ke destinasi dan kerja elok2 kat sana.. n pesanan juga..lepas ini masing-masing dh sibuk n xmacam dulu lagi.. ok,t8 care kat sana.. bubye..
❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers