Si Comel Bermain :)

Tuesday 3 January 2012

Bubye 2011

IMBAS KEMBALI (PART i)
SURAT..
26/12/2011
Tengah malam tadi jam 01:01a.m aku telah menulis sepucuk surat yg panjangnya aku pun xtahu berapa ribu patah perkataan,sepanjang 5pucuk surat(belakang depan) selama 4jam dalam keadaan mengantuk,akibat rasa hati yg memberontak dan otak yg bercelaru.Surat penting yg bersampulkan sampul surat warna merah hati aku harap dh sampai ke tgn org yg sepatutnya untuk dibaca dan faham “isi kandungannya”..NOKTAH!!

IMBAS KEMBALI (PART ii)
27/12/2011
Kami JALAN2...
Ari nie mungkin hari yg amat memenatkan..kami bersama berjalan2,dari Kemaman ke Terengganu dari awal2 pagi keluar sampai petang.. yup,ari nih kami kuar n tQ dtg jemput n bwk aku jalan2,satu hari keluar merayap2.. mmg penat giler.. pusing2 kawasan terengganu nie.. dn hbs smua tempat kami ronda2,sebenarnya kami bercadang nak pergi ke air Terjun Sekayu,huhuhu..last2 melencong ke lain.....rancang lain,tber2 jadi lain pulak... dh aku kenal2 kampungnya n umah die...kire baguslah...!!!.. first time aku pergi ,hmm..jalan nak pegi umh die pun aku dh xingat dh,belok sana,belok sini....n mase kami kuar tadi tu,berlaku satu insiden....--àBUKAN INSIDEN TRAGIS ß-- tapi......lucu gilerrr lau ingat balik pasal satu benda tu!!! ... ape2 pun,memang xde pape yg berlaku pun antara kami,sebab tu jer la citernye...huhuhu

IMBAS KEMBALI (PART iii)
28/12/2011
MENGHILANG...
Dah lame xbuka facebook,blog dan lain2..kwn2 pun dh cari aku jer sbb aku ttp fb n msj pun aku bls lebih kurang jer..(maaflah semua,aku xde niat pun nk hilang mcm tu sebab aku sibuk sket ade kerje nak diselesaikan cuti semester ini) n xbermakna aku sombong dan lupakan korang semua...baru 2mggu jer aku xbuke,maklumlah cuti kan.. saje nak duk---à DIAM2 kat umah.....n habiskan masa bersama keluarga tercinta... nk relax jer dulu...lagipun kat kg hujan,jadi keje aku makan tido,makan tido laaa...hahahaha.........hmmm...k lah gua chaw lu lahh.. FULLSTOp!!!!

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers