Si Comel Bermain :)

Tuesday 3 January 2012

2012 menjelma

 ### [ CONFIRM GUA REMBAT!!! ] ###
-à Gua nak jadi dax genius n dapat dekan(pointer mesti tggi ler beb,hu3)
-à Gua nak melancong ke melaka@langkawi@cameron highlands(sbb mmg nk g jugak)
-à Gua nak buat lesen kereta(kereta sndiri dh ade,lesen je blum,pelikkan???..hu3)
-à Gua nak belajar maen gitar..(kene beli gitar dulu laa)
-à Gua nak belajar hacking..(lebih detail lagi,drpd msuk kursus yg baru2 ni)
-à Gua nak kumpul RM3 ribu.. (agk2 dapt lah)
### [ COMFIRM GUA HENTAK!!! ] ###
-àGua benci org TALAM DUA MUKA(dpn manis,blkg mcm setan der!!!)...
-àGua anti dgn org MAIN PINJAM2 DUIT gua!!(kalo tahu byr xper,lau xgua sepak lu beb!!)
-àIgnore jer mulut puaka@longkang org pasal gua(jnji gua xjga tepi kain org!!)
-àBerkawan dgn org yg TAHU HARGAI gua je beb(smoga xbwk bala utk gua ler)
-àGua beNcI 100% orang BikIN JANJI Manis Woo,tapi MUNGKIR janji..

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers