Si Comel Bermain :)

Wednesday 18 January 2012

Sabar lah



Pagi tadi aku ke klinik,buat apa lagi pegi check doktor la... opppss!!! bukan aku yg sakit,kawan aku la.. huhuhu.. aku sebagai peneman jer,n peneman yg sabar tunggu dari pukul 9pagi sampai kol 1.30 tghari... lame kot,klinik kerajaan lah kan,nk murah kene sabar..huhuhu......  okeyh,tu pagi,petang tadi lak baru jer bape minit ni aku dikejutkan dgn satu berita... seseorang tengah sedih,n org tu adalah paling rapat dgn aku... aku pun tumpang sedih atas berita yg aku baru dgr tadi... aku harap kau lebih tabah dan sabar menghadapi dugaan ini... Yup,aku faham bebanan yg kau hadapi sekarang,n aku xmampu nk tolong....sabarlah.. aku sentiasa ade disisi kamu untk hadapi kesusahan ini...

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers