Si Comel Bermain :)

Thursday 26 January 2012

My Birthday 21.1.12


Huh... dh nk hampir seminggu dh berlalu.. my besday disambut dgn meriah with my friends 6orang... maklumlah besday aku dekat raya cina,so semua member aku yg belajar jauh2 semua balik kg...ni lah masanya nk berjumpa dgn kawan2 sekolah lagi... bukan selalu pun,tapi dh susah nk jumpa skrunk nih..okeyh2,ari tuh besday aku 21.1.12 (sabtu).... wow,cantik plak tarikh tu,hahahaha...bertuahlaa aku,sambut besday kali nih,ramai benar member2 aku nak belanja...hehehe..terpaksa laa aku sambut besday aku sampai 2-3x... seronokk gila!!!!... Yg best member aku kira bestfriend aku dari skolah lagi nie,nama asma sambut besday aku dgn belikan aku kek secret resipe for my birthday!!!.... huhuhu,terharu rasa..aku rasa bertuah sgt,dh laa member aku yg sbuk kerja pun sanggup penat2 dtg jumpa n sambut besday aku sama2... aku pun xrancang semua ni,apatah lagi dapat jumpa ramai2 macam nie...tenQ my friends dh bahagiakan aku,n buat aku heppy jer pada hari besday aku tu... so,muahhhhhhh utk korang!!! Hehehe love u dear beloved friends..  J

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers