Si Comel Bermain :)

Saturday 14 January 2012

Selesai sudah

Dua hari lepas iaitu pada 12/01/12 aku baru sahaja mengeluarkan duit Rm 16ribu dari bank CIMB aku.. Mmg proses untk keluarkan duit sbyk tu adalah rumit dan aku sbg pemegang kad bank tersebut perlu mengeluarkan  wang tersebut melalui bank draf yg ditukarkan wang tunai kepada  dlm cek...Proses tersebut memerlukan penelitian dan aku perlu menandatangan beberapa borang atas nama aku di setiap helaian borang2...First time aku dapat merasai,situasi tersebut spnjg hidup aku selama 21tahun ini...Mungkin ini satu pengalaman bermakna dalam hidup aku,dan merasai cek bernilai Rm 16 ribu.Alhamdulillah,semuanya dah selesai...

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers