Si Comel Bermain :)

Tuesday 13 December 2011

Perhatian!!!


Uhuk3..batuk pulak dah aku nie... haissyyhh.. eh3..lupa nak bagi salam dulu...assalamualaikum w.b.t kepada si blogger... BERTUNJAnGKAN tajuk aku hari ini adalah --à PERHATIAN ß--
Sebabnye!!!!.... OKEYH,ade beberapa sebab kukuh kat sini.... first J:- aku dah malas nak tulis pasal aku lagi kat blog ni... kalo aku nak tulis pun aku just nak sharing2 jer dgn orang,n xSEMUA bende aku nak cerita pasal aku kat cini..tulis pasal diri kiter jer,orang pun xboleh komen der,tibe2 jer pasal kiter sape yg nak bace sgt kan.... TAKUT & berjaga-jaga suatu ari nanti xpasal2 berlaku kes hacked lah,mane taw kan SEBAB kiter dh dedahkan identiti kiter..al-maklumlah zaman siber sekarang,MUDAH sgt nak
kene--à CEROBOH....(p/s: just nak ingatkan jer,supaya xmenyesal kemudian hari)..... second J :- mulai ari ni,aku dah kurangkan berbloging pasal life aku,kalo ade pun sikit2 lah n sampingan jer...aku dah masukkan beberapa tips untuk di share kepada peminat blogger agar ---àTAK JEMU ...hehehehe... third J :- blog aku nie simple jer,xpayah complicated sgt,mudah untuk aku handle n korang smua faham untuk bace,dah kire OK!!!!! (nk kutuk blog aku,aku xkisah der n xrugi pun,n lau ade blog cantik2 xde org tengok nak buat pe,simpan jelaa untuk tatapan sendiri..wakakaka) Hehehe..... xminat yang rumit2,boleh menyemak ---à KEPALA OTAK aku jerk...... Last J :- blog aku nih xde unsur2 mengutuk2,mencaci-caci,membandingkan dgn yg org lain,menayang gambar privacy yg xsepatutnya,dan sebagainya yg negative2 tu lahh... so on lah katekan......(melainkan sekali tu jer dlm hidup aku) n  just suka2 nak buat blog sebab jari aku rajin nak menari untuk post segala hal.......(p/s:bukan hal idup mati orang lain sebab aku xde mase lah).... ok.. FULLSTOP!!! here... J

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers