Si Comel Bermain :)

Saturday 10 December 2011

Pada hari menanti gerhana bulan.

Selamat hari ini..ahaks!!!.. ari nih adalah ari yg paling membosankan dlm hidup aku..wakakaka..
----à SEBAB ß-----
Aku xtahu nak buat ape kat umah
Tadi plan dgn membe nak kuar..tapi pikir2 ni hujung minggu kan,mesti ramai orang..lau naik KTM or LRT konfem macam ikan sardin ler coz ramai orang.. so xjdi ler aku nk melepak kat TS n MID tadi...
Skrunk aku kat umah just online..nak mesej macam xde mood jep tngok tefon aku..
Haa... aku lagi jeles tngok roomates aku gie enjoy kat PD.. diorang ajak aku,tapi aku ade keje la beb,lagipun aku dah pergi holiday kat PD pun..Jadi research for projek aku xsiap ag der.. xkan nak kuar jalan2 dulu,baru nak buat..konfem xsempat siap wei...
Nie laa keje aku skrunk,pasang lagu kuat2 n then makan n tgk tv....SEBAB keje aku dah siap buat semalam.... haisyyyhhhhhhh......potong stim betollah...!!!...
Nampaknyer..aku kene tunggu balik kampung jela..n then bercutiii......... J
Okeyh...sampai sini jer aku nk membebel...bla..bla..bla....
Tata.... J

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers