Si Comel Bermain :)

Tuesday 13 December 2011

4 Serangkai

Salam untuk si blogger..
Hari nie aku nak buat kesimpulan tentang perkataan: J J
Problem+love+secret+die= --à for MEß--              
Yup!! Semua orang ade problem... tipulah kalo manusia hidup kat muka bumi nih xde problem... xnormal lah tu agaknye... tapi ade orang nak tahu ker problem kiter ape?? Ade orang sudi mendengar ke?? Kita mampu selesaikan problem kiter tu ker??huhuhu... semua tu atas bahu kiter lah.. makin besar kiter nih,makin byk ler problem...kalo SMALL problem,selesaikan lah cepat2..kalo dah jadi BIG problem tuh,korang xpandai nak handle,mintak2 lah pendapat orang2 terdekat yang rapat n lebih arif(berpengalaman)...okeyh!!!  So ---à KITER KENE BYK SABAR UNTUK HADAPI PROBLEM2 YANG AKAN DATANG,,,..

 Cerita pasal love pulak... L.O.V.E???.. ape tuuu.....??? hahaha... xfaham2.... xmo citer pasal love banyak2 kat cini,sebab menyemak jer.........kekeekeke...tapi xpayah ler aku nak explain pasal love2,loving2,cinta2 pulak...lorhhh..... -----à SEBABß------ semua orang dah tahu ape maksud love tu.. kalo xfaham jugak,ni step2 nak bagi faham tentang maksud love tu.. mule2 pastikan laptop korang ade internet,second korang taip www.google.com n third korang taip ler perkataan “love” @ cinta n then search laa berapa lame korang nak,n bace biar bagi faham owkeyh!!!..hehehehe....oppppppss!!!! ni bukan nak bagi tips pasal tu lah,hahaha.. continue2... aku nyer love story dah lame terkubur berbatu nisan dua dah kat dalam hati aku nie.... jadi love story akan datang n future aku adalah pada yg satu... iaitu-------à SETIA AKU ADALAH PADA KEKASIH YANG TERAKHIR SEBAGAI SUAMI YANG KEKAL ABADI........ hahaha...(xtahu masa akn datang,dan ALLAh dah catatkan jodoh utk kita di Luth mahfuz sejak azali lagi)...

Wahh... ni boleh bagi aku big meaning biler nak cerita tentang SECRET!!!! Korang ade secrets???.... mesti ade kan...kan?? kan?? Kan??hehehe... n bile ade rahsia tu,tentu orang pertama kiter akan cari adalah KAWAN!!! Sebab ape aku cakap kawan,SEBAB---à kawanlah lebih rapat dgn kiter,sebaya kita,kenal kiter(especially kawan rapat)... btol x???.... aku pun ade byk rahsia,dan aku jugak byk pegang rahsia kawan2 aku....... n sampai mati aku akn simpan rahsia diorang... dan aku juga ade 4orang kawan rapat dalam hidup aku yang pegang rahsia aku paling byk dlm hidup aku nih.. diorang adalah [[[ ainur,asma,ipah n jijah]]]... nie lah kawan aku sampai mati n kawan aku dunia akhirat!!!!...hohoho.....---à KAWAN SUKA-SUKA SENANG NAK CARI TEPI JALAN PUN BOLEH,TAPI KAWAN SUSAH & SENANG SUSAH NAK JUMPA...... aku sgt2 respect kawan2 aku ni der... terbaik wok!!!

Last sekali.... [[ DIE ]] ??? Ape tu... MATI laa.... bukan mati katak ke aper,,tapi nie mati dah masuk dunia lain... duniawi ni dah xjumpa dah..... --à YANG HIDUP XAKAN KEKAL SELAMANYA MELAINKAN IANYA BERDEPAN DENGAN MATI SUATU HARI NANTI ß--- ye,aku akan mati... tapi sebelum aku mati,aku nak menikmati hidup aku dulu..insyaallah,sekiranya ditakdirkan umur aku masih panjang....  dan aku bersyukur diberikan kesempatan ntuk hidup dan merasai nikmat dunia... Aminn.... 

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers