Si Comel Bermain :)

Saturday 26 November 2011

Beringat dulu sebelum ter"overdos"!!!


Demam yang teruk melanda lagi..mungkin cuaca di kL yang xelok kot,yelah sebabnye kat kawasan pantai timur kot sekarang dilanda banjir dan hujan pun xberhenti2..haisyyyh...mujur kampung aku xpernah banjir,mungkin kawasan tanah tempat aku tinggal adalah tempat tinggi sebab tu aku xpernah rase suasana banjir..xboleh dibayangkan mcm mana agaknya..tu pasal banjir dekat kampung..ini pulak pasal cuaca kat kL yang kadang2 teruk bagi aku..  yang nak banjir kilat kot kt kL nih.. yelah,pagi sampai tengahhari boleh panas terik nih,tiba2 masuk jer petang hujan lebat sekali dengan kilat pulak.. nak cakap kadang2,xkot sebab hari2 macam tu..jadi cuaca pun xmenentu jer...dan sebab cuaca xmenentulah kesihatan aku pun xmenentu...huhuhuhuhu..........duk kat cini aku xmiss kene ambil ubat..kadang2 sakit kepala lah,demam,batuk... hmmmm... mcm2 penyakit dh dtg!!..huh!!!...  dh lah sekarang aku baru nak sembuh dari demam.. dah seminggu der demam aku xkebah.. aku beli penadol byk2 n minum air 100plus.. orang cakap cepat baik..memang btollah!!.. sampai aku lena tido.. bukan tu jer,sampai aku xpeduli henfon aku(msj n kol)!!!.. sampai aku kene marah.. “makan ubat banyak2 nak mati katak ker!!!”.......uhhh!!! tersentak aku dengar... terkedu bila ade orang marah aku mcm tu,orang tu bukannyer sape2 tapi my***r  aku tuh....bukan aku xsayang nyawa aku,tapi tiba2 persis aku nak telan penadol byk2 n then nak tido lena sebab xnak pikir apa2... lagi pun aku nak exam,jadi nak cepat sembuh.. tapi lain pulak yang jadi...sekarang nih dh ade yang duk pot pet pot pet membebel kat aku,sebab aku degil..yela..aku memang degil..huhuhuhu...tahan telinga jela dgr,walaupun sakit2...ape2 pun,tQ laa sedarkan aku sebab xbg aku TERambil “overdos” ubat2 tu semua...kalau x,xtahu ler pe akan jadi... nampak kamu masih syg kat aku ye..hahaha... thankss a lot...bukti tuh ade..aku sgt appreciate.. 

huhuhu...chaw lu..grrrrrr...<<< O_o>>>

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers