Si Comel Bermain :)

Wednesday 9 November 2011

M.E.M.O.R.I



Sempena menyambut hari raya aidiladha ari tu, aku balik ke kampong.. tapi kali ni aku xbalik umah Terengganu.. aku just beraya di umah kemaman.. maklumlah umah ade dua,kat Terengganu satu n kat kemaman satu.. So, sempena ari raya Aidilfitri ari tu aku dah beraya kat Terengganu, jadi tukar taste pulak aku beraya kat umah kemaman.. Seronok jer sambut raya kat mana2 pun,tapi aku lagi suka kat kemaman..alu pun xtahu kenapa.. By the way,raya kali ini memang makan daging jer..al-maklumlah raya korban kan.. so daging,daging n daging..hehe.. muak pulak dengar..haha..okey2,ni nak cerita pasal ape aku ingat malam tu.. waktu tu aku baru jer sampai umah balik dari KL..watu tu dalam jam 9.45p.m.. lepas jer sampai kat umah,penat2 ni aku terus mandi n then makan..lepas rehat2,aku terus masuk bilik untuk tido..waktu nak baring tu,aku ternampak 2album gambar2 lame aku time aku PLKN dulu,time aku F0RM6 n waktu sekolah2.. lame aku xtengok gambar2 tu semua...mood aku nak tido pun hilang.. aku pun ambil album tu dan belek satu2 gambar.. dalam kepala aku ini semua dah ligat teringat balik kenangan2 lame.. daripada tengok gambar2 aku waktu form3 dgn kawan2,kat asrama,kat plkn,sekolah2,kat atas pentas waktu graduasi form 5 n form6.....semuanya seronok n ceria jer waktu tu... tiba-tiba....aku terkejut lihat sekeping gambar ini!!.. aHhh!!... xleh lupa lah....aku masih simpan lagi rupanya gambar tu.. tapi yang aku jumpa tu,sekeping gambar yang aku dah koyakkan 2!!.. yang tinggal hanya gambar aku separuh.. jadi mana separuh lagi gambar tu??!!... ahh,aku lupa..mane aku buang cebisan gambar tu... aku duk belek2 lagi gambar tu,last2 skali aku jumpa cebisan gambar tu terselit kat belakang album lain...tiba2 aku teringat balik peristiwa 5tahun lepas.ahhh!!.. nape otak aku masih ingat lagi dia... n aku dah lupakan die.. cukuplah,lima tahun dah berlalu.. tinggal memori jela.. ok..forget it... mlas isngat...huhuhuhu..chaw lu...

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers