Si Comel Bermain :)

Wednesday 9 November 2011

D.I.A



Okey.. aku nak cerita pasal bf aku pulak.. aku xpernah ceritakan.. name penuh dia NIK ASMA FAIZA..(mcm perempuan kan nama die??hehe) kwan2 die panggil die nik.. mula2 aku kenal die pun,die suruh aku panggil die nik.. die tua dari aku 2tahun,sekarang umur dia 23thn..so ok lah tu kan.hehe..sekarang ini,die kerja kat Johor Bharu sebagai NAVY.. korang tahu xnavy tu keje ape??!..navy tu keje tLDM lah..wakaka..sebelum ini die bertugas kat Perak,n baru jer beberapa bulan kene tukar pulak kat JB..mula2 aku kenal die pun aku xtahu sape die sebenarnya,n macam mane aku boleh couple dgn die.. aku kenal die waktu tu 24 Jun 2010 tahun lepas.. kawan aku nie jiran die,n aku xtahu mcm mane aku saje contact die kaco2 n nak ganggu die...mungkin aku ni jenis nakal2,n aku xde niat pun nakkan die aptah lagi jatuh cinta dgn die..entah macam mana,kawan rapat aku ni,yg jugak jiran sebelah umah die,selalu jer cerita pasal die ni kat aku..24jam ceritat,pot pet,pot pet!!,xke aku boleh hafal sangat dah perangai n perwatakn si nik ni..tambh pulak nik ni anak lelaki harapn mak die..aku pun xpasti.. stu ari tu kami pun kenal2 dlm tepon,aku saje2 msj.. tapi nik selalu pulak msj aku wish good morning pepagi buta n kol aku malam2..masa tu aku pun mls sgt layan die,sbb aku xkenal sgt..jdi jual mahal lah sket..hahaha..tapi die ckap serius nak berkawan dgn aku,okeyh!! Fine!!..aku pun berkawan lah dgn die..dh beberapa mggu aku kwn dgn die,aku rase something,mcm serasi jer.. hahaha.. satu mlm tu,dia kol aku nak mintak aku hntar gmbar MMs kat die,,nak kenal muka aku kot macam mane.. huhuhu...aku cakaplah,aku xcantik pun,xmcm pompuan lain(p/s:tapi kiut).. ha3..jumpa nanti lah tgk,maksud aku “blind date”lah..wakakaka..tapi die dgil pulak malm tu nak aku hntar gmbar,oke fine!!..aku pun hntar gmbar muka jer..boleh pulak die komen,mintak aku hntar gmbar penuh n nmpak badan.. aku pun send lah sekeping lagi gmbar,kali ni aku hntar gmbar terbaru aku tgh main gitar kat die..lepas beberapa minit die pun kol aku..aku pun jawab,die cakap tu k gmbar awak??...aku pun balas yelah,kenapa??.. die jwb mcam xpercaya jer..??.. aku pulak Tanya die ..kenapa dgn gmbar tu??... die jwb,xadalah.. cantekk juga awak!!.. huhuhu.. aku ingatkan apelah tadi...aku pun jawab,tulah gmbar saya... lps tu die pun jawab.. aku still ingat ayat die smpai skrunk ni.. die jawab,saya ingat awak ni kulit gelap jer,biasa2 jer orangnye..tapi terkejut lah tengok,awak ni putih  orangnya n muka macam yuna gmbar pegang gitar tu..!!.. huhuhu(macam ayat membodek jer nak tackle aku..haha).. tapi tulah kata2 die aku ingat sampai sekarang..okeyh,xhabis lagi cerita ni.. lepas aku hantar gmbar tu kat die,die makin kerap pulak tepon aku n msj aku ari2..die cakap lepas tgk gmbar aku tuh,terus xleh tido lena...(hahahah,dh kene sampuk kot tgk gnbar aku)... aku tergelak besar dgr die ckap mcm tu kat aku.. entah macam mana,suatu mlm tu aku nak tido..lagipun dh lwt mlm.. tiba2,die kol aku.. aku pun angkatlah..die ckp die die xblh tido mlm nie..aku tnyelah die kenapa?? Die cakap,lepas ari aku hntar MMs aku mlm tu,hati die berdebar2 jer.. haisyhh!!..(dalam hati aku,kenapa pulak die ni??)..tiba2 die ckap mcm xbetul jer dgn aku,n mcm gugup jer suara die.. die cakap dgn aku,dh lame perasaan die xmcm ni.. dh lame pintu hati die tertutup,tapi kali ni die xboleh simpan perasaan die tu.. malam tu die ajak aku cple dgn die.. aku xtahu nak jwb ape.. sebelum ni,die selalu cerita kat aku dh 2tahun lbh die langsung xada hati dgn mana2 perempuan,n 2x die dh kecewa dlm percintaan.. sebab tu die dh serik.. aku pun xtahu nak jwb ape,aku suka die tapi nk terima cinta lagi mcm aku xbersedia lagi.. tiba2 dia cakap die dh suka aku,n aku lah orang yg die cari selama ini.. aku pun xtahu ape istimewanya aku ini..malm tu ucapan “sudi x awak jadi teman hidup saya??’’..berbunga hati aku dgr..hahaha...mcm dlm tv jer..(dlm hati mmg sudi lah kalo dh suka sama suka)...haha..lepas pada tu,boleh pulak die buat lawak dgn aku lepas aku terima die..die cakap saya rasa nk melompat jer dgr awak terima ni...hahaha..lawak betollah si nik nie... tanggal 03 0gos 2010,aku pun terima dia sebagai kekasih aku n smpai lah sekarang ini.......

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers