Si Comel Bermain :)

Monday 21 November 2011

oh my favourite story a.k.a tv3


haa .. nie adalah cerita favourite aku kat tv3,kol 9.00malam hari selasa..... 
wakakaka...xsabar nak tunggu esok malam..
bukan aku sorang jer suka tengok,si budak nik (my bf) aku jugak minat tengok...
wakakaka... sampai tunggu cerita habis dulu baru sambung mesej dgn aku..
sampai hati...layan cerite "cinta elysa" sampai mcm tuh...
hehehehe....
ape2 pun aku nak bagi 100% kat cerita nih sebab jalan cerita die mmg syok 
layannnnnn!!!!!!!!!!...hehehe.....

so aku paling suka layan lagu dalam cerita nih..
iaitu kita satu : by tam spider....
syok3...
tuuuuuuuuuuu dia lirik lagu nih: :D
____________________________________________

Sering ku bertanyakan
Di manakah hatimu sayang
Kian lama ku simpan
Penyesalan cinta dalam diam
  Sampai bila harusku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan
Kita telah ditakdir bersama
Teman hidup di dunia
Malam siang kita jadi satu
Kerana engkau adalah milikku
Pegang tanganku seeratnya
Dunia ini berputar ligat
Mengapa harus ada sesal
Andainya tersungkur tetap bersama
Sampai bila harusku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan
Kerana engkau adalah milikku

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers