Si Comel Bermain :)

Monday 2 July 2012

Hijau itu Indah.............


Selamat Malam. Sedar xsedar,kita dah pun masuk bulan Julai 2012..dah pun melalui 6bln pertengahan tahun.. ehh,lepas nie masuk bulan 8 pulak.. memang bulan yang dinantikan sgt..hehe.. (padahal nak cakap dh nk raye,macam budak2 jer..hehe).. xadalah,seje nak bagitahu kan nanti kita nak berpuasa di bulan Ramadhan(bulan yg berkat gtu)..(ehee,macam ade orang nak ambik tahu sangat)..xpee..xkisah pun.huhu...uihh,malam nih xboleh nak tido pulak.. macam2 aku fikir... nak bukak fb,bosanyer lahh.. ntah ape laa yg best dalam fb tuh.. updated status,komen,like,share......uhhh,mende same jer...muka yg update status pun orang same jer. Uhh,,xmakne aku nak mengadap fb 24jam..Layan game lagi best..hehehe..
Malam nie,aku saja nak buat post kaler hijau.. Sebab “mataku lihat hijau”.. sesekali pernah terdengar ayat ni ehh,kat mana erk..???.. owhh,dh ingat.. jgn salah faham pulak,bukan isu politik erk kat sini.. saje,sebab malam nie
dah sakit mate jer tgk warna gelap2,jadi nak redupkan pemandangan ni,aku pilih hijau malam nie..same dgn warna cadar tilam,bantal,baju..wahh,hijau... mmg aku suka hijau... Dah laa,sebenarnya memang dah mengantuk sangat nie.. Ape yg aku duk merepek kat sini xtahu laa,,,,,,,,,sunyiii(i’m single) hee.... k,nite.tata

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers