Si Comel Bermain :)

Saturday 21 July 2012

Ramadhan di perantauan....


Hari ni dah masuk pun 1 Ramadhan.. Alhamdullillah,walaupun sedih dah 3x puasa aku di perantauan yg jauh dari kg,hanya hati jer yg tahu betapa sabarnya bila suasana berbuka puasa tu macam xada mkna jer...Bila kat umah dapat makan macam2 lauk kegemaran time berbuka.. huhuhu... tambah pulak, susahnya nak jejalan pergi bazar ramadhan kat sini.... Alamak!! Sedih pulak... hmm,tadi waktu berbuka puasa dgn housemate aku berdua.. kami masak lauk daging masak merah,sup ayam dan sayur.. alhamdullillah,tu jer kami mampu masak.. hehehe... Tapi selera aku x sangat untuk mkn, sebab aku demam.. walaupun lauk sedap,tapi aku just makan sikit jer.... xpe lah... aku berharap akan cepat sembuh... k lah,aku nak rehat... badan makin panas,jari xlarat nk menaip lagi... nanti selamat sahur k,n gudnite.. tata

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers