Si Comel Bermain :)

Tuesday 10 July 2012

Aku dah MUAK!......!!!


Hai dan selamat petang utk semua geng bloggers saya......opppsss!!! xketinggalan juga kepada yg suka stalker blog aku xkira mase!!!... ade jugak ea spesies macam nih!!! Huahuahuahua..... sape makan cili dia rase pedas!! Sape xsedar diri tu haaaa!!.... xmalu ke nak stalker2 orang.... xde keje ea??.. ke suka sangat tgk perkembangan aku kat sini,al maklumlah aku nih kan blogger yg rajin MENGUPDATE post-post aku untuk publish kat sini!!! Ehh2,ko ade ke???..... oppppsss...... jangan memandailah nak curi2 tahu pasal hal aku...??? kerr ko nak tahu sangat keje aku nih duk update n post mencaci orang jerk!!..... hai,memang silap orang lah derr........ xdee nyer jejari aku nih rajin sangat nak mencaci maki hamun orang,tup2 silap hari bulan,orang pulak duk maki aku.....haaa,baru ko rase langit tuh tinggi ke rendah......... alahaii, aku nih xde laa nak post setiap ari pasal orang kat blog aku nie,al-maklumlah blog aku nie walaupun xseberapa,tapi aku xnak lah publish mende kotor2 nie,nak2 pasal orang yang XDE KENE MENGENE dgn aku pown!!! (hah,kene atas batang idung ko bila bace nih kan).. Ko mesti nak tahu sangat pasal aku kan,kan,kan???..... aku lagi HEPPY dan bahagia sekarang!! Ko ade mcam nie,ker jealous!! Sudah2 lah tu,xmkne nk ade semua tu... FAKE jer semua tuh!!.n satu lagi xpayah lar duk mengutuk aku,xpuas lagi ke nk aniaya aku nih!! ko kan bagus,xpayah lake nk jadi lagi bagus buat cerita mengutuk2 pasal aku,aku nih xder mase nk layan tu semua.....Nak fikir aku jahat,lantak ko lah.... Jahat ko lagi kot,siap stalker aku agy!... ingat aku bodo sangat ke,,,,,,, Aku nih lagi malas nak ambik tahu pasal ko,xpayah lar rajin sgt nak stalker aku....!!!... Buang mase jerk......! FULLSTOP BESAR2 KAT SINI!!!

(notes: entry nih khas utk ko yg lagi FAKE,harap sedar n xpayah sgt nak tahu pasal aku,sebab aku TAK SUKA...)

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers