Si Comel Bermain :)

Wednesday 18 July 2012

Terdetik Seketika

rindukan yg lain,bukanlah utk curang.. cuma hadirnya satu perasaan yg Allah anugerahkan buat kita.

Selamat Malam : ).. oh sabarlah wahai hati yg sakit.. xpeduli perasaan kita xper, kelak hari makan diri juga.. Asalkan kita berada di pihak yg benar,dan sopan dalam diri masih ada.. Insyaallah xpernah aku tinggalkan sifat tu,jauh sekali baran xbertempat... Hmm,esok lusa kita dah nk sambut Bulan Ramadhan erk..??!! Syukur dan gembira,kerana bulan itu lah yg dinanti-nantikan oleh umat islam...
Tiba2,rindu pada yg xsudi..Ade ke?? xsalah pun ade perasaan macam tu,biarlah siapa geranganya tidak mengetahui hati ini merindui dia.. Asalkan dapat lihat dari jauh je,hati ini dah terubat walaupun kita xbersua.. Sesungguhnya memang takdirkan!! Xpelaa, aku redha... Masih lagi bahagia walaupun sisa2 kenangan tu susah untuk dibuang... Maaf juga untuk seseorang, curangkah aku untuk merindui...? biarlah hati aku sahaja yg mengerti.....
Yg tersirat tetap tersirat.. Sungguh hati ini sgt rindu beberapa orang yg teristimewa termasuk family aku.... bahagianya! Indah lagi satu anugerah yg DIA bg..

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers