Si Comel Bermain :)

Wednesday 4 July 2012

Persoalan yg Masih Tergantung dalam otakku.................???

Kenape??? Kenape??? Kenapee?? Sampai hari ini aku masih terfikir,nak dikuatkan hati,dah makin rapuh rasanya... aku paling xsuka bila orang usik barang aku.. (maksudnya,hak aku xsiapa boleh sentuh!) even tanya dekat perempuan lain pun,siapa suka hak diorang dipersendakan begitu sahaja..???.. terasa nak tanya banyak2,macam memalukan diri sendiri..tapi.. hakikatnya,,inilah yang aku dapat.....tak tahu ke manakah berkesudahannya kisah ini..... sampai bila?? Situasi ini dah lama aku perhatikan,tapi memang jenis aku.Xakan bertindak kalau xmelampaui batas..tapi makin dibiar,makin menjadi-jadi.. Bermula dari .............

Situasi 1: Aku online fb time tuh,mmg first skali kalau aku buka fb aku xakan bukak notification aku,even lebih dari 100 noti,aku buka fb die dulu..yg penting wall die tuh..Macam biasa,die mmg jrang online.. Syok2 bace punya bace,ade laa satu minah nie..Dari komen gambar,like status,sampai post someting dekat wall pulak.. Yang xbleh blah tu,habis gambar die komen..(tapi satu pun bf aku xbls,ha3)..Tergelak aku bace komen2 die sorg,aku gf die pun xde nk gedik2 komen semua pic,even die bf aku!..ha3,nak perhatian ker??..owh,malunyer u..!! bagi aku xde nk marah2 lagi,just anggap pompuan nie macam xmatang jerk..(wlpn die tua dari aku 2thn)haha..

Situasi 2: Lepas beberapa bulan, aku lihat pompuan nie xputus asa lagi,ohh masih struggle nak gagngu hak orang.. Mungkin xde cann kan,berani pulak ye die post kat fb bf aku...

owhh,sweetnyer........ nak muntah!! 
Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu

Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi

Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku

Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


Ohh,bestnyer lagu tuh kan?? Siap ade sayang2 lagi,sanggup menunggu seribu tahun lagi ..wakaka.. Xbleh blah pulak aku bler fahamkan balik lirik lagu tu... menyampah pun ade.. (Dengar baik2 ye nik faiza) nak muntah aku bace!! B aku dengar ke xlar agaknya.. ?? hahaha.. syok sendiri ker??.....

 Situasi ke 3 : Mase tuh kami kuar dating,baru lagi lar.. awal bulan 6 hari tuh,sebab kitorang cuti same2.. so,minggu tu direct dapat jumpa jer.. Time kami seronok jejalan tu,aku pegang hp die time tuh.. tiba2 ade satu msj,dari pompuan tu..aku tahu laa name die..dah terpampang kat skrin tepon name pompuan tu.. Nk tahu tnya ape(buat ape??) oopss,suka hati dia lah nk buat ape.. aku diam jer.. ikut aku nk balas jer,(dating dgn awek) isyyyh.. Mohon sabar lagi hati nih. Nk tnya bf aku,rasenye kalo betol ade pape dh mesti die mintak hp die balik.Ni buat derk je(sbb kitorg pun nk keluar heppy2,xkan sbb tu nk rosakkan suasana ceria tu..??),(sbb die pun selalu ingtkan aku,bile org nk macam2 die buat,so buat xtahu jer)..so,aku pun xde nk marah2. Cuma tertanya2 lah,nak ape lah ko dari die wahai pompuan..........

Situasi ke 4: Time nih mood aku angin lah,tibe2 die post something kat fb.. Boleh pulak die padam balik status tu,time tu mood aku pun “kureng sket”..nak marah pun ade,asyik orang same jer.. give up aku!


Ni mesej aku dgn die,kami xfriends dlm fb..so,kami chat online je..


Owwh,aku terus text die.. siap mintak maaf lagi kat die..??? die ade ke mintak maaf kat aku???.... xade pun..walhal,siap bagi warning kat aku lagi... awak nie betol2 sayangkan nik ke?? owh,dasyat2.. bila aku tnye,ape hak awak tnya nk tnya macam tu...terus diam sampai hari nie..??? xde jawapan ker untuk persoalan yg senang itu?? Adekah terlalu susah??.. Atau dah terasa malu...... Maaf lah ye sekali lagi,kalau saya xsayang dia xder laa saya rajin nak menulis kisah yg panjang ini dalam blog saya(buang mase jer). Kalau awak "kawan" dgn die,xde berlaku mcm ni kan..saya pun bleh fikir laa..@ awak nak die jadi lbh dari kawan awak???.. kalau btl2 kawan,xade nak lbh2 mcm tuh,meluat tgk..Dan utk pengetahuan awk juga,saye xde pun pernah buat die sedih dgn saye.. kalau ade mslh pun,kami selesaikan elok2..Jgn nk tduh saya sembarangan,dan xpayah pulak nk mereka-reka cerita yg die sedih lah ape lah.. dan kalau xsalah,kenape awk PADAM balik post awak kat fb die yg terbaru tu.. sebelum bf sy bace,awk padam dulu.. owhh,baru saya fhm,,nanti bila bf saya bce so bukti xada kan.. Banyaknya helah awak.. Noktah dulu lah dgn permainan mcm nie...............i give u bighands lolz!!!.. daa..


 Alert!! 


❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers