Si Comel Bermain :)

Tuesday 29 May 2012

Sabar menunggu :)


Salam korang :) Post aku kali nih tentang sabar menunggu.. menunggu ape??? haa.. ade dua sebab.. first nak driving, n second menunggu ari jumaat.. eh,kenape perlu menunggu ari jumaat pulak??? hahaha..surprise.. xnak cakap boleh x... kenape xnak cakap?? sebab nak simpan dulu,nanti cakap jugak kat sini..wahaha.. lawak lah sangat.. sebenarnya--------------> tersangat excited menantikan hari jumaat 1 Jun 2012.. haii,kenapa dgn tarikh tu??..hehe..adelah,nanti aku bagitaw keyh..! 

haa... pasal first yg excited sgt , cuti nie aku nak belajar driving. hai,baru nak pandai ker..?? orang lain dah race sana sini atas jalan raya dah,aku jer baru nak belajar.(maklumlah baru jer ade lesen B2,tapi dah lesen besar taw,xmain lah lesen P nie.. hehehe..).xpe2,mase itu emas.. jgn buang mase,selagi mane yg boleh belajar aku nak belajar.. geram tau tgk kerete 3bijik kat umah,tapi aku xtahu drive.. isyhh,kalo tahu dah aku rembat sebijik kereta kuar jejalan..hahahaha.... kena tunggu cikgu from mr.abah aku yg ajarkan..hehehe... abah tolong ajar ek bwak kereta nih.. xpandai lar..huhuhu..

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers