Si Comel Bermain :)

Friday 25 May 2012

Nak Ubah Dulu Laa..



Alamak..saya datang cini pulak..dekat belog.. isyhhh,sebenarnya malas lagi nak post ape-ape dekat sini..sebab belog saya dah berubah wajah akibat tertekan something hari tuuu.... tengok2 semua dah berubah,terpaksa laa saya mengeditkannyer balik.... malas tau,ingat senang ke nak edit balik...??? hehehe.. sampai berpinar mate nih nak edit balik,kalau xrupe blog pun xnampak..mujurlaa ada tutorial buat blog boleh saya curi cket2...hahaha.. so,kalo tgk beloh ini yg entah ape-ape nie....al-maklumlah yerr! belum sudah lagi.... terbengkalai lagi keje mengeditnyer...hehehehe... ok.. saya chaw dulu keyh!!! tata.. 
selamat menunggu penantian blog saya ..
|
v
waqashah.blogspot.com
|
a.k.a
|
aku dan blog
(bubye............!!!!!!)

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers