Si Comel Bermain :)

Monday 7 May 2012

ASAP(as soon as possible)

Salam. jumpa lagi saya aka.wawa..huhuhuhu....
Kembali lagi menyinggah di sini setelah beberapa jam tadi yg aku sudah menghabiskan post cerita kadang2,gembira sedih , kecewa,uihhh.... mcam2 lah.... tapi ini lain pula ceritanya... setelah2 berhari2 melalui hari yg aku harap xakan muncul lagi... setelah menjalani kehidupan yg sunyi tanpa seseorang, kini sini sinar kegembiraan itu dtg kembali... hehehe... owh,masih mampu lagi untuk bergelak ye...????? bersyukur sangat2....aminnn... 5ari diam,rupanya sesuatu berita baik akan muncul.. terima kasih..terima kasih ler sgt2.. ASAP (as soon as posibble) 
die cari aku kembali.. bukan untuk menagih simpati,tapi sbb syg antara kami...... perhubungan perlukan banyak pengorbanan...??? betolkan...hahaha.. hepi lor..... n semalam jugak aku bertiga with my friends uik wani n si chea jenuh berjalan2 ke night market kat area umah ni..... hahahaha.. best jgk lame xkuar hanya berjalan kaki, n tgk adengan ular sawa n ikan keli yg hidup2 lagi kat pasar malam tu..... bukan nk membeli pun sgt,cuci mata ,lar sgt.. dan itulah detik2 kami untuk menghabiskan masa sebelum cuti semester kali ini.. hehehe..ok laa,, tadaa
-wawa-

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers