Si Comel Bermain :)

Saturday 26 May 2012

Malam Ke Pagi :)


selamat pagi.. eh3!! dah pagi rupenye.. baru 1.30pagi larr.... alamak...??? aku nie xreti nak tido-tido ke???huhuhuhu.. bukan xnak tido la..mate nih,xngantuk lagi.. tambah-tambah pulak cuti semester... lagi sedap aku berjage malam... sunyi pulak rase,bunyi pun semacam jer kat tepi tingkap bilik aku nih!.. aisyhhh... ade-ade jer time ade mood nak citer-citer cini.. bunyi macam rama-rama nak masuk ikut tingkap jer... haii! xkan orang nak kawen kat sebelah umah aku,rama2 nak dtg cini pulak...shooooshh!!! shoooooshh!! pegi jauh-jauh..hehehe... xnak2,nanti ramai pulak yg nak datang umah... al-maklumlah,esok ade orang nak kawen..jiran kat sebelah umah aku... selang beberapa buah rumah la... wahh... meriah jer tgk diorang hias untuk majlis kawen diorang tu,tema pulak pink purple.. favourite aku tuu... hehehehe... semoga berbahagia kpd pengantin baru (walaupun xkenal) wakakaka... esok..eh silap..ari ni... dah mengantuk nie... mau tido dulu lah.. bubye korang..sweet dream okeyh!! tata... ahaks!

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers