Si Comel Bermain :)

Saturday 20 October 2012

Siap,done,Approved.. o yeahh..


Selamat petang semua...Yeaa,,,dah xsampai seminggu je lagi kita bakal menyambut hari raya aidiladha... tersangat seronok sbb dapat raye kat kemaman pulak kali nie,setelah sekian lame xdapat beraya dgn kawan2 dan sanak saudara kat kmn... heee.. ape2 pun spnjg cuti ni,aku berharap sgt akan dapt result yg gempak untuk sem ini.. ahh,sbb aku dan cuba buat yg terbaik... dan utk berita gembira pulak finally projek aku dh approved.. yeahhh!! Setelah bertungkus lumus menyiapkan project itu,akhrnya aku lulus... alhamdullilah... syukur sgt....
dan satu lagi subjeck utk multimedia aku juga aku harap dapat A,sbb aku dh cuba create banner yg terbaik walaupun last idea nak tukar tajuk.. hihihi... ape2 pun aku org “pertama” hantar project multimedia aku sbb dah siap print banner walaupun bersusah payah nak cari tempat utk print banner,dan dapatkan kualiti yg elok utk print banner tu.......mahal pun xape lah,berbaloi utk aku sbb utuk bljar juga kan..... huhuhu...  ini lah banner yg aku create sendiri,agak simple.. tapi yg penting model kat dalam banner tu... hahahaha.... nak jugak ade muka aku.. heee....

trademark :"Unity among Diversity"



❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers