Si Comel Bermain :)

Monday 15 October 2012

Celoteh di pagi hari,,,,,


fake smile from me,,, its enough to show my burden,,

Pagi ini jugak banayk betul aku nak luahkan... cukup lah aku menulis di sini untuk mengurangkan bebanan aku..... Aku xmengharapkan sape2 pun untuk mendengar masalah aku, sbb xsemua masalah aku boleh aku ceritakan kat orang... Orang hanya mendengar,untuk mengerti dan mendalami masalah aku cukup susah.. kalau sekadar memberi nasihat aku faham... kemana lagi aku nak bercelotehh,kemana lagi aku nak berteman sedangkan aku cuba gembira dgn seseorang... tapi dia sentiasa sibuk.... walaupun hati ini sunyii,, mana lagi tempat untuk aku mengadu... sungguh aku sunyi,tapi pernahkah dia sedar???.. hmmm,, xkot............ aku terpinggir....... baik aku cari sesuatu yg boleh mengembirakan aku.. Aku berharap cuti kali ini aku boleh bergembira dan terhibur walau xsama macam disisi dia...........

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers