Si Comel Bermain :)

Monday 15 October 2012

Cukupah,, aku dah penat



Morning,,, im feel not god today and very2 bad... macam mane aku nak gembira sedangkan otak aku fikir macam2... Aku paling sedih dan kesal biler ade orang cakap bukan2 tentang aku,dan first impression die dh cop aku nie perempuan macam ni,mcam tu dan sebagainya.. semuanya pasal buruk aku dikaitkan,walhal sampai tepi kain kita pun nk jage hal kita.. kenapa?? Xcukup ke nak jaga hal diri sendiri sampai nak fitnah orang! Kalau kenal aku lame dan pernah jadi kawan aku xper juga,aku xkisah la.. ni belum kenal ape lagi,just kenal aku dlm fb, dgr mulut orang cakap macam tu macam ni dah cakap diri tu kenala aku 100% la luar dan dalam... oh!!! Sori la dear mane2 yg terasa tuh kat luar,mukan cara macam tu lah nak cakap ko betol2 kenal aku nih jenis perempuan macam mana... not fair laa kalu aku cakap aku pun xkenal satu minah or mamat nih,tibe2 aku dah boleh mention die perangai macam ni n macam nih.....??? korang mesti xsuka kan dgr orang label korg perangai gini2.. padahal kenal pun xkan,kalau setakat ambik tahu hal aku dari mulut orang,,, xpayah duk rajin laa nak jga tepi kain orang.... xluak pun aku... Cuma control diri sket dari mengata orang n aku xpenah pun banding diri aku dgn sape2... nak jeles dgn orang lain??? Ohh,nak jeles sbb ape hah?? Aku bersyukur sbb semua aku mampu dan aku dah ade..... atau sbb ko fikir semua aku jahat ko dh betul2 kenal aku dah ko boleh  mention aku macam2.... pandai lah buat spekulasi tentang aku macam tuu..... Aku banyak menda nak fikir tentang diri aku,dan xade masa nk jg tepi kain orang... Mungkin jenis aku yg suka buat hal sendiri dan malas ambik tahu hal orang lah,ramai yg menyibuk tahu hal aku.... Jangan lah,, aku xsuka.. Kalo dh kemaruk sgt nak bergaduh dgn aku,aku xminat lah... Orang yg xmatang je suke gaduh2 ni dan suka fikir bukan2 dan mengarut... Aku xrugi pun. Tapi sekali lagi jaga tepi akin aku,bukan tepi kain ko je.. maruah ko pun aku cerita skali.... Ingat,aku pun sabar juga... sabar aku ada batasan... remember this!!!



❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers