Si Comel Bermain :)

Friday 21 September 2012

Lihatlah Aku Dengan Mata Hatimu



Hari ini apakah nasib atau takdir..?? tiapkali aku post kan disini,semuanya kisah sedih.... aku pun xtahu kenapa.. aku xsuka berkongsi dgn orang lain,sbb susah bg aku utk cerikan ape aku rase... smlm,kita begitu lagi.. kenapa??? Kenapa??? Aku miintak untuk disayangi sedikit jer,tapi dia berubah.. aku tahu,kdg2 permintaan aku xdpt kau tunaikan.. tapi bukan wang ringgit aku nk kan,aku Cuma perlukan perhatian dan kasih sayang.. memang aku kuat merajuk,tapi aku merajuk untuk dptkan perhatian,tu jer,,, aku tahu,kelebihan dan kekurangan dia.. sbb aku xpernah mintak lebih,byk kontra antara kita,sbb tu kita serasi.. kalau x,manekan 2 tahun kita mampu bertahan.. mmg angka 2 tahun tu agak lama 
pada aku,selama itu jugalah kita bersabar dalam ujian cinta jarak jauh ini......

 Aku xpernah pun terniat untuk mengecewakan siapa2,sbb aku pernah rase bagaimana dikecewakan oleh orang tersayang.... tapi itu dulu,aku mampu bangkit dari kekecewaan itu,dan kita berjumpa pun secara tiba2... aku xpernah berharap akn bertemu dgn org senasib aku.. apetah lagi untuk jatuh cinta lagi..tapi situasi kita sama... pernah dikecewakan oleh org lain,mmg perit... tapi,tolog lah lihat dgn mata hati... kekecewaan itu semua adalah satu dugaan utk kita bertemu dgn pengganti yg bakal utk setia dan membahagiakan hidup kita.. kalau dulu kta pernah rase sakit,rase terseksa... cuba buang rase kecewa itu jauh2.... jgn kau takut utk berdepan dgn situasi itu lagi..... 

Kdg2 aku faham ape yg kau nk sampaikan,aku faham... dan aku cukup mengerti,, Tapi,aku berusaha utk jadi yg terbaik,walaupun aku harap kau xpernah nampak selama ini... tapi aku harap kau sedar dgn mata hati kau,,dan rase ape aku rase..... Aku xpernah harap sesuatu perhubungan itu hanya untk bercinta dan suka semata2.. tapi biarlah berkekalan hingga akhir hayat... Tolong lah jangan diam... aku xdapat jwb soalan dia semalam,sbb aku sedih.. Tapi,aku harap kau tahu.. Aku sayang kau,,aku syg.. Aku syg lebih dari segalanya.. kalau ditakdirkan allah tarik cinta aku padamu suatu hari nanti,izinkan aku pergi jauh... agar aku xdapat lihat bayang2 mu lagi.. Biarlah namamu dan kenangan kita sahaja yg aku xakan pernah lupa.....sampai mati...love u more dear =(

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers