Si Comel Bermain :)

Thursday 13 September 2012

Antara Harapan Dan angan2...........



Diselubungi dgn pelbagai harapan dan angan2 yg selama ini menjadi mimpi aku... kekeke... mimpi mase zaman budak2... adoii,skrg ni bila dh besar jadi takut dh nk berdepan dgn situasi mcm tu.. situasi masuk alam perkahwinan..!! mungkin aku akn menamatkan zaman bujang ku tahun 2014???..ohh,cepatnya...... aku takut,tapi gembira sbb org tersayang selalu sgt ckp pasal kawen..... 
dan semakin kerap cakap ckp pasal kawen sekarang, sbb aku dh nk hbs belajar xlame lagi...die lah lebih excited bercakap mengenai tajuk ini berbanding aku... aku bukan xsuka,sedikit gementar... adekah aku belum bersedia?? Sudah.. Cuma, aku perlu dapatkan kerja dan kumpul duit dulu.. maklumlah, bln 3 tahun depan aku dh habis belajar.... oh,cepatnya mase berlalu... cepatnyer... cepatnya aku membesar...... oh tersangat tidak percaya.... 
“Doakanlah yg terbaik untuk kami,jikalau itu jodoh kami.. semoga kami akan kekal bahagia hingga akhir hayat.... amin.”..
Zaman bujang akan tamat.................................................................... bersedia lah wahai diriku..... untuk menempuhi hidup bersama org baru nanti....... insyaallah...

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers