Si Comel Bermain :)

Friday 21 September 2012

Dugaan


  bersyukur,dan masih mampu tersenyum..

Ari ni cuaca mendung jer..  Aku dah settle semua masalah aku kat kolej tadi,dan berharap lepas ni aku boleh fokuskan untuk exam for final aku.. Minggu depan dh aku exam,untuk semester ini... dan lepas ini aku akan cuti... dalam kesibukan untuk menghabiskan semester ini,dalam kesusahan dan kerumitan yg aku hadapi untuk mengharungi hari2 seterusnya , aku bersyukur.. 

rupanya ade lagi insan mampu menolong aku dalam kesusahan... mungkin Allah tu maha adil,dan lagi maha mendengar ape yg aku rasakan... Doa aku dimakbulkan,sepanjang aku belajar di kota raya yg sibuk ini,aku xpernah putus2 untuk berdoa agar dipermudahkan segala urusan aku ,dan menemui orang2 yg sanggup susah dan tolong aku disaat aku memerlukan.. 

ketika aku xkuat untuk berdepan dgn dugaan,,ketika aku hilang semangat untuk menghadapi semua ini,DIA temukan aku dgn orang2 yg baik untuk aku ,orang2 yg sayang aku, orang2 yg sanggup menghulurkan bantuan untuk aku bangkit semula.. aku sangat bersyukur,, alhamdullihah... 

hidup ini xsemuanya indah,kadangkala kerumitan dan kesukaran itu dtg tanpa kita sedar... dan waktu itu lah baru kita tahu betapa allah turunkan ujian buat kita... hanya yg terpilih sahaja,mampu bersabar dgn ujian NYA....kerana DIA hanya menguji orang2 yg DIA syg supaya lebih cekal dan tabah.....

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers