Si Comel Bermain :)

Monday 11 June 2012

Terkilan............. sebab ???



Btw,tadi dah post...tapi kali nih nak post lagi.. cakap pasal terkilan.. kenape???.. xde kene mengene dgn hal orang lain pun... xpayah nak menyibuk boleh x...???... aku bukan nak tulis pasal hal orang lain pon dalam blog aku nie,buat menyemak jerk... lain lah kalau orang tu “special ntuk aku”..ade laa jugak mende interested nak aku canang2 kat cini...hahahaha... ah,terkilan! Sebab aku xdapat lagi result utk semester ini walaupun aku dah register semua..... nak tahu kenapa??? Sebab lecturer aku yang mengajar 2 subject aku tuh,game theory ngan system software tuh,die blum antar markah kitorang lagi....sebab tu result aku pending... adakah istilah “pending” dalam result aku ini....first time berlaku... aiiyak!!! Semangat berkobar2 nie nak tahu result,tapi xdapat tahu juga... maybe bulan 8 dapat tahu.... lame tuu....... adakah aku seorang yg penyabar???...hehehe... tunggu dan lihat... btw, alhamdullillah.... subject semester lepas yg aku memang confident akan repeat paper or resit paper tuh,semua lulus dgn jayanya...sebab subject semester lepas semua subject kritikal dan susah nak faham!  wahhhhh!!! Berkat rajin belajar ke..??.. hehehe... rezeki tu... .. xtahu kenapa aku susah sgt nak ubah perangai aku nih......nak jugak jadi budak “pandai” kat kolej, tapi jauh sekali laa aku nak jadi “nerd”... yg penting aku macam biase jer...”low profil”..hahahaha.. yeaa!!! Semester nih dah semester 5,besar punya senior nih kat fakulti...hahaha,,, rase nak buli org jerk,tapi pelik kan........ sebab------> aku xboleh nak join2 dah senior aku,diorang semua dah habis blajar.. kalau dulu2,masuk kelas best jerk ramai senior... nih,makin kureng jerk... feel nak belajar pun hilang jerk sebab xde member nak melepak... xmacam dulu2,ade jer time nak melepak bila nak tggu kls seterusnya.... huhuhu.. whatever laa der,xmo merepek byk2..penat tangan sudaa.. bye2..

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers