Si Comel Bermain :)

Wednesday 27 June 2012

Kenyang sudah perutku........................

Salam semua... :) wahhh!!! ceria nampak..hehe..mestilaa,aku baru jer kenyang ni setelah kenyang berbuka puasa tadi.....(puasa ganti lar........) huhu,walaupun aku tgh pokai sekarang untuk save duit bayar broadband,tapi aku still nak makan sedap2 jugak..... hehe.. biase ler,selere tu ade... bile selera makan tgh datang tuh semua aku makan......licin pinggan..hahahaha......Tadi aku berbuke nasi putih,lauk daging masak lada hitam n telur mate kerbau jer...... kenyang dah...



Note: dah kenyang kan,so sekarang nk continue buat homework pulak.... nanti dah siap,terus tido.ZzZzZZZzZzZZ.. hehehe.. gudnite
tapi sebelum tu......!!!
sila bace ini dulu k....
|
|
|
|
|
v
bila
mata
mula 
layu
bila 
akal
mula
buntu
bila
hati
mula
sayu
bila
jasad
mula
kaku
ingatlah 
kita
hampir
ke
alam
mimpi..
♥ ♥ hahaha ♥ ♥

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers