Si Comel Bermain :)

Sunday 17 June 2012

Selamat Hari Bapa Sedunia :)


Hari nih adalah hari bapa sedunia.. so,aku nak wish for my beloved daddy,"abah" happy father's day.. hehehe.. u'r my superman.. Yoo,terdengar ayat nih kat mane2 jerk sekarang.. macam cool jer dgr,ape2 pun aku ade beberapa wish kat sini tentang abah aku....

☑semoga sihat selalu..
☑ceria dan bahagia..
☑makin cool dan bertambah sporting.. hehe

Ape-ape pun,abah aku memang one of the best sekali dalam dunia nih sebab die.........
☑pandai pujuk aku (anak manja kan)
☑pandai buat lawak
☑pandai memasak (chef paling hebat kat dapur)
☑semua pandai.......

ini abah saya... :)

yuhuu,bertuah aku dapat abah macam nie... i ❤ u abah!!!


❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers