Si Comel Bermain :)

Monday 1 August 2011

pe kes laptop aku nie??


morning3!!!!!!...................... n selamat menyambut bulan ramadhan..huhuhu... lame pulak aku tak menyibukkan diri dlam blog nih... huhu.... dah lah sekarang aku tengah2 syok cuti semester,berjalan sana sini.. hehe lupa plak kat blog n aktiviti laman sosial aku facebook...... rindu eehh facebook aku tu... dah kat 2mgu xblh buke...... adehhhhh.... nk buke laptop ni pulak dah kene virus ke ape entah sampai kene block semua... aku try buke kat ternet xleh,buke dekat google crome xboleh... aku try buke dekat mozilla firefox pun xboleh jgk................. asishhhyyyyyy..... geram btol... ni gara2 aku buke time bercuti kat pulau pangkor ari tu lah... mase kat villa,terus laptop aku xboleh detect facebook............. aku bkn ada mase nk buke,tapi dh lame xnengok facebook aku tu,pe dah jadi ntah.... laptop pulak buat hal.. adehhhh..... pagi2 buta dah buat aku geram.......... lantak lah ,aku mlas lah buke facebook aku 2... aku masa aku buka lah... huhuhuhu..ape2 hal pun bercuti sem ni paling bessttt!!!! Pergi PULAU PANGKOR......... hehehehe

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers