Si Comel Bermain :)

Monday 11 July 2011

Teman Tapi Mesra (TTM)


.: Teman tapi mesra mengundang kehadiran orang ketiga dalam sesuatu perhubungan :.

TEMAN TAPI MESRA..... huh... perkatan paling aku terfikir2 sejak dari sekolah lagi... ape maksudnya pun aku xfhm..ape yg aku tahu,pada pandangan org teman tapi mesra (TTM) ni ibarat sebuah kalimah "negatif" yg membawa mksud pada kebiasaanya pasangan... hmmm,aku pn xfaham maksud pasangan yg macam mane, mungkin same meaning dgn "kekasih gelap" or "scandal".... hahaha.... aku pn xpasti.... kemungkinan besar "YA".. kemungkinan besar "TAK".. tapi aku bukan nak cakap pasal maksud TTM ni meleret-leret.. adehhhh.... aku xpernah pun nk bercerita pasal nie,coz aku xberminat dulu2.... SEBAB... dulu2 aku mane ade terlibat dgn smua situasi nie... n mgkin sekarang aku xmenafikan lah yg aku terlibat dgn TTM ni...huhuhu.... ad,tapi feeling diorang n aku xpn.... just anggap kwn... n sape rase aku nie teman tapi mesra die,mintak maaf ye... sekarang aku dah berpunya,n whatever n cakap pape pun... huhuu....... xde la.. TTM nie adalah teman,tapi bler kter anggap org tu teman kiter,dlm diam2 diorg anggap lebih "feeling" plak dah....... adehhhh... tapi aku cool jer... nothings happens sebab aku xcari masalah... n kpd org yg pernah terbuat aku nie TTM die.. maaf ye,aku angp kwn ye.. jgn touching,coz aku walaupun ade mgkin yg rase TTM die,tapi just kwn jer,, maafkan aku... tapi aku syg smua yg pernah rase aku TTM die... hmm.. so,bg aku xad maksud teman tapi mesra.. bagi aku sape kwn aku,die selamanya kwn aku... maaf kalau aku pernah buat salah... ..
❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers