Si Comel Bermain :)

Sunday 3 July 2011

SUASANA EXAM . . .

Yuhuuuuu............ chewaahhh.. wa aqashah dh dtg.. hehehe.. dah lame xcare pasal blog aku nie,ntah jadi pe daa........ design pn entah ape2 ntah... hancur suda blog aku... kekeke..... by the way, aku sempat lagi lorh nk luah satu due ayat kat cnie...hahahahaha...... ok2... esok dah 4 JULAI 2011... esok aku dah start paper utk exam sem ni... tgh2 sbuk nk prepair exam, aku plak rase xsihat jer... nak kate demam,panas badan jer... mkn ubat n tido jap tadi dah ok... mmm... demam manja k ape aku nie... haha.. tapi mjur xmelarat2 plak,ptg esok aku nk exam plak.. adehhhhhhhhhhh..... aku xnk sakit... hehe.. so, mgu nie aku harap sgt dapat jwab exam dgn tenang... lpas tu cuti lah... xsabor2.... huhuhu.... k lah. wish the best for my exam for all paper... GUDLUCK !!
.... CHAIYOKK!!!!

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers