Si Comel Bermain :)

Sunday 3 July 2011

Ni Status paling hot kat fb aku!

tolong lah bertolak ansur sket... ingat smua ank dato' k??
kalo aku ank dato', berjuta ko mintak aku bleh bg tahu...
tp masalahnye ko ni mata duitan... xpikir smua org,smua bkn org senang ad mslah privasi msg2.. lain kali kasilah notis besar2 awal2!!! ni macam bangang mintak cpt2, last minit plak 2...
KO INGAT DUIT TU NK KOREK KAT KEPALA LUTUT K???
FIKIRLAH SKET..... !!!
Thursday at 5:54pm · Privacy:Friends Only · ·
Ada sebab kenapa aku publish aku punye status ni kat fb... ni peringatan bgi kawan2 yg situasi mcam aku... so,aku harap yg dlm situasi aku mcm nie kene sabar k...  thanks kepada 12orang yg rajin duk" LIKE " aku punyer status nie.. hahaha... kejam jer nampak ayt tu.... tapi 2 situasi aku kat cini.. bukan bodoh2 jer aku nk kutuk org,aku jenis xsuke kutuk 2 org.. tapi bler dah hilang tahap kesabaran,mcm ni lah...so,hal dah lepas biarlah... jadi kenangan dlm hidup aku berdepan dgn orang2 yg berpangkat tinggi ,akal bijak,tapi satu yg kurang budi bahasa dan adab menghormati org lain... aku harap,yg berkerja di bahagian finance(bahagian jge duit2 org,mate dh tahu nmpak duit jer)... biarlah bijak bercakap,sopan... jgn nk kurang ajar... ok...!!
❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers