Si Comel Bermain :)

Saturday 22 October 2011

meh tengokk sini . .


Salam hujung minggu.. grr..  aku bangun n terus ngadap laptop.. just nak wish “selamat masuk hari baru’..huhu. okey,sebagai pencuci mata hari ni,aku saje nak letak gambar aku yg  tidak seberapa tu.. hehe.. saje nak edit, tak ada kerja,aku cari keje.. so?? Keje aku  tak ada masa nak menyibuk hal orang,cukup dengan hal aku je.. ade aku kesah hal ko??!!  tak ada kan,memang tak ada.. hahaha.. even aku masih mampu nak post banyak2  kat sini,sebab aku canang hal aku jer beb,nak canang hal orang?? Sori beb,buang masa aku jerk.. so,sebagai pencuci kata hari nih.. mata aku asyik terbaca satu ayat ni.. korang nak tahu ape ayat tu,.. haa ,tu diaa!! Wachaa..

    Aku SUSAH tapi ada LAGI SUSAH dari aku,
    Aku DERITA tapi ada LAGI DERITA dari aku,
    Aku SEDIH tapi ada LAGI SEDIH dari aku,
    Aku SAKIT tapi ada LAGI SAKIT dari aku,
    Rupanya aku lagi BAHAGIA dari MEREKA,
    Rupanya aku lagi KAYA dari MEREKA,
    Rupannya aku lagi SENANG dari MEREKA,
DAN AKU BERSYUKUR DENGAN APA YANG AKU ADA 

Memang aku bersyukur sangat-sangat dengan ape yg aku ada. Aku xpernah menyusahkan orang lain.So,kalau xkenal aku jangan lar duk buat fitnah.Even aku xpernah cari pasal dgn sapa2.. dan satu lagi ayat ni aku suka sangat,dan terbaik untuk hari nie.. hehe

Siapkan diri untuk hadapi TAKDIR yang datang
Siapkan diri untuk hadapi UJIAN yang datang
Siapkan diri untuk hadapi PERASAAN yang datang
Siapkan diri untuk hadapi BALASAN yang datang

So,aku tetap diri aku.. even aku nakal pun,tu memang diri aku.. aku xhipokrit lorh.. grrrr.... sayonara~~

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers