Si Comel Bermain :)

Sunday 24 April 2011

Rehatt....

hehehe........ jumpe lagi aku kt blog..huahuahuahua........ best2.. ari paling best... aku ari nie baru jew balik dari Port Dickson.... sampai ptg tadi... sangat best... byk gmbar,byk adiah,byk kenangan..haha.. xterkira..... syoknye.......... yuhuuuu...... malam nie aku xnk taip byk2... just aku nk ckp,aku terlalu gembira  dapat bercuti ke PD selama 2 ari 1malam di sana dan bermalam di Mayang Sari Resort.........waahhhh.... hepi2... smua gmbar aku blm sempat tengok lagi sebab ada dalam kamera kwn2 aku..huhuhuhu...... tapi paling best tadi, aku dapat bergambar dgn ular beb....hehe... ular sawa warna kuning..cantek... syok je dapat letak ular atas bahu sambil bergambar puas2,.....t aku upload smua gmbar2 aku kt sana...  haha.. ok.. aku nk siapkan asgment aku dulu... hepi2 jgk,tapi keje kene bt,coz esok dah start kls..... huhu... ok laa selamat mlm.... muahhhhhh........

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers