Si Comel Bermain :)

Thursday 21 April 2011

GERAM!!

TARIKH 20 april 2011,khamis...........hari plg kejam bt aku dan rakan2 satu umah.... balik jer dari kolej,satu malapetaka menimpa...bilik aku bersepah dgn barang2,rupe bilik pn xde,xmcm rupe aku tglkan umah nk pegi kls pagi tadi......mmg aku terkejut gila,bengang,marah,kecewa,sakit ati.!!!!!!.... sanggup bdk roomates sndiri halau kitorang bertiga dari umah tu... diorang dah plan dari awl nk halau kami..pe salah kami??? bkn ke selama kitorang duk kt umah tu,byar sewa umah,sewa lektrik air... bt keje,bersih umah,gotong royong sama2... xpnah skali pn  merungut bt 2 semua,sbb kitorang fikir sewa sama2 umah tu.... so??!! Ape yg kurangnye ?? bknnye kitorang malas,pengotor mcm bdk perempuan lain!!!!,,,,,,,,,bodoh la betina mcm tu... selama ni nmpak baik kt depan jer ngn kitorang,blkang buat dajal...........!!! sialll.... skrg ko halau smua mber2 ko,sblm bincang ape2?? Knpa xbersua muke,face 2 face.!!  Penakut sgt k?? Xde alasan time ko cuti ko bt dajal halau kitorang dgn angkut smua barang mbe ko 2 kt umah tu..... aku xHALAL duit sewa umah aku,n duit deposit umah 2 kat ko..... kalau aku dapt aku nak tuntut!! .. amik lah ko nk sgt umah tu n duduk dgn2 mber2 sial tu... blum tentu ko tahu perangai diorang,rajin k,pengotor k??? Tengok jelaa.... kalau dah buat orang sampai tahap mcm nie,hdup ko xkan aman,,,,xkan  bahagia! Akuberani  sumpah!!!!!!........ sakit ati aku aku bkn kepalang... xpernah aku maki orang sampai tahap ni... terbakar jer ati aku ari nie.... kecewa dpt knl org g2,sebilik plak,dh la kaki hsp rokok.... haiiisssyyyhh!!!!! Hilang tahap sabar aku..... skrg nie aku dah chaw dari umah tu... duk lame2 bt serabut kepala otak aku jer... mujur jmpe satu umah,blh aku tmpg dulu... kalo x,aku xth merempat mane........memang aku xleh fikir ape yg berlaku ari nie....  ...  aku harap sgt smua ni dh berakhir..... aku xnk lagi hidup dgn bdk2 perangai mcm 2... aku benci!! .. cukup lah ape  yg dh  berlaku.................. kpd kwn2  aku yg senasib dgn aku, aku harap sgt2 korg dah jumpe umh..... sabar lah dulu...   hmmm.... k laa....




❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers